Лидл България стартира мащабна програма за устойчиво развитие, насочена към служителите си

Лидл България стартира мащабна програма за устойчиво развитие, насочена към служителите си

Лидл България стартира дългосрочна вътрешна инициатива за своите служители под мотото “Lidl YOU - готови за нашето утре с #teamlidl”. Програмата е международна и обхваща всички близо 376 000 работещи в компанията от над 31 страни. Целта е устойчивият начин на работа и живот да стане незаменима съставка от корпоративната култура и от ежедневието на служителите в Lidl.

„Нашите служители са с решаваща роля за успешното изпълнение на амбициозната ни стратегия за устойчиво развитие“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на „Лидл България“. „В Lidl сме - с идеи и действия - пионер в своята област чрез осъзната и категорична отдаденост към устойчивите практики. Нашето разбиране за отговорност означава да предприемаме действия, които са от полза едновременно и за хората, и за планетата, като използваме максимума от възможности ни. А нашият максимум е немислим по пътя към едно по-добро утре, без да ангажираме истински нашите колеги от всички екипи. Само с тяхната подкрепа можем да се справяме с предизвикателствата и да постигаме повече - заедно, като един отбор - #teamlidl."
Story image

В рамките на програмата всички служители ще бъдат подробно запознати с амбициозната и всеобхватна стратегия на компанията за устойчиво развитие под мотото „За нашето утре“. В нейните рамки Lidl си е поставила цели и прилага систематични мерки на глобално и локално ниво в шест фокус области: опазване на климата, грижа за биоразнообразието, опазване на ресурсите, справедливи действия, насърчаване на здравословния начин на живот и водене на диалог.

Инициативата YOU е създадена, за да направи този ангажимент на компанията към хората и околната среда още по-осезаем, видим и практичен за всеки един член на екипа на Lidl. Затова освен чисто информационна кампания, инициативата включва и похвати за овластяване и мотивиране на служителите да действат устойчиво в работата и ежедневието си. Предвидени са интерактивни и иновативни обучения, с които в екипите да навлязат нови знания и умения, както и използването на платформи за обмен и мотивационни програми, които ще дадат възможност на служителите да споделят идеи и да прилагат наученото на практика.


Informatzia za mediite_Lidl startira programa za ustoichivost za sluzhitelite si.doc 136 KB 1_LidlBulgaria_YOU_1920х1280.jpg 1 MB 2_MilenaDragiyska_Lidl_1080x1080.png 448 KB Lidl_Bulgaria.jpg 2 MB

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България