Лидл България стартира мащабна програма за устойчиво развитие, насочена към служителите си
Лидл България стартира дългосрочна вътрешна инициатива за своите служители под мотото “Lidl YOU - готови за нашето утре с #teamlidl”. Програмата е международна и обхваща всички близо 376 000 работещи в компанията от над 31 страни. Целта е устойчивият начин на работа и живот да стане незаменима съставка от корпоративната култура и от ежедневието на служителите в Lidl.
„Нашите служители са с решаваща роля за успешното изпълнение на амбициозната ни стратегия за устойчиво развитие“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на „Лидл България“. „В Lidl сме - с идеи и действия - пионер в своята област чрез осъзната и категорична отдаденост към устойчивите практики. Нашето разбиране за отговорност означава да предприемаме действия, които са от полза едновременно и за хората, и за планетата, като използваме максимума от възможности ни. А нашият максимум е немислим по пътя към едно по-добро утре, без да ангажираме истински нашите колеги от всички екипи. Само с тяхната подкрепа можем да се справяме с предизвикателствата и да постигаме повече - заедно, като един отбор - #teamlidl."
В рамките на програмата всички служители ще бъдат подробно запознати с амбициозната и всеобхватна стратегия на компанията за устойчиво развитие под мотото „За нашето утре“. В нейните рамки Lidl си е поставила цели и прилага систематични мерки на глобално и локално ниво в шест фокус области: опазване на климата, грижа за биоразнообразието, опазване на ресурсите, справедливи действия, насърчаване на здравословния начин на живот и водене на диалог.
Инициативата YOU е създадена, за да направи този ангажимент на компанията към хората и околната среда още по-осезаем, видим и практичен за всеки един член на екипа на Lidl. Затова освен чисто информационна кампания, инициативата включва и похвати за овластяване и мотивиране на служителите да действат устойчиво в работата и ежедневието си. Предвидени са интерактивни и иновативни обучения, с които в екипите да навлязат нови знания и умения, както и използването на платформи за обмен и мотивационни програми, които ще дадат възможност на служителите да споделят идеи и да прилагат наученото на практика.
Informatzia za mediite_Lidl startira programa za ustoichivost za sluzhitelite si.doc
DOC - 136 Kb
1_LidlBulgaria_YOU_1920х1280.jpg
JPG - 1.4 Mb
2_MilenaDragiyska_Lidl_1080x1080.png
PNG - 448 Kb
Lidl_Bulgaria.jpg
JPG - 1.6 Mb
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Милена Савчева-Тошкова