Лидл България стартира мащабна програма за устойчиво развитие, насочена към служителите си

Лидл България стартира дългосрочна вътрешна инициатива за своите служители под мотото “Lidl YOU - готови за нашето утре с #teamlidl”. Програмата е международна и обхваща всички близо 376 000 работещи в компанията от над 31 страни. Целта е устойчивият начин на работа и живот да стане незаменима съставка от корпоративната култура и от ежедневието на служителите в Lidl.

„Нашите служители са с решаваща роля за успешното изпълнение на амбициозната ни стратегия за устойчиво развитие“, заяви Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на „Лидл България“. „В Lidl сме - с идеи и действия - пионер в своята област чрез осъзната и категорична отдаденост към устойчивите практики. Нашето разбиране за отговорност означава да предприемаме действия, които са от полза едновременно и за хората, и за планетата, като използваме максимума от възможности ни. А нашият максимум е немислим по пътя към едно по-добро утре, без да ангажираме истински нашите колеги от всички екипи. Само с тяхната подкрепа можем да се справяме с предизвикателствата и да постигаме повече - заедно, като един отбор - #teamlidl."

В рамките на програмата всички служители ще бъдат подробно запознати с амбициозната и всеобхватна стратегия на компанията за устойчиво развитие под мотото „За нашето утре“. В нейните рамки Lidl си е поставила цели и прилага систематични мерки на глобално и локално ниво в шест фокус области: опазване на климата, грижа за биоразнообразието, опазване на ресурсите, справедливи действия, насърчаване на здравословния начин на живот и водене на диалог.

Инициативата YOU е създадена, за да направи този ангажимент на компанията към хората и околната среда още по-осезаем, видим и практичен за всеки един член на екипа на Lidl. Затова освен чисто информационна кампания, инициативата включва и похвати за овластяване и мотивиране на служителите да действат устойчиво в работата и ежедневието си. Предвидени са интерактивни и иновативни обучения, с които в екипите да навлязат нови знания и умения, както и използването на платформи за обмен и мотивационни програми, които ще дадат възможност на служителите да споделят идеи и да прилагат наученото на практика.


Informatzia za mediite_Lidl startira programa za ustoichivost za sluzhitelite si.doc

DOC - 136 Kb

1_LidlBulgaria_YOU_1920х1280.jpg

JPG - 1.4 Mb

2_MilenaDragiyska_Lidl_1080x1080.png

PNG - 448 Kb

Lidl_Bulgaria.jpg

JPG - 1.6 Mb

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120 магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


Милена Савчева-Тошкова

PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg