Лидл България с награда за цялостен принос в областта на социално отговорния мениджмънт
Компанията беше отличена на годишните награди на Министерството на труда и социалната политика
Лидл България получи специалната награда за цялостен принос и развитие в областта на социално отговорния стратегически мениджмънт. Отличието бе връчено по време на второто издание на годишните награди за корпоративна социална отговорност на Министерството на труда и социалната политика (МТСП).
Конкурсът има за цел да популяризира добрите примери на социално отговорния мениджмънт и да насърчи повече работодатели да инвестират в своите служители и да се ангажират със социални каузи, които повишават качеството на живот и подпомагат социалното, икономическо и екологично устойчиво развитие на обществото. Наградата връчи Лазар Лазаров, министър на труда и социалната политика, а от името на Лидл България я прие Катерина Шопова, директор „Човешки ресурси“.
В продължение на вече 12 години Лидл България развива своя бизнес по отговорен и устойчив начин, с грижа за хората и околната среда и застава зад каузи и политики, които са двигател на положителна промяна и допринасят за по-добър живот.
Компанията е работодател на над 4000 служители в цялата страна. Всяка година веригата инвестира 6-цифрена сума в обучението и развитието на своите служители, като предлага и едни от най-високите възнаграждения. Към тях се добавят още сигурност и коректно отношение, богат пакет придобивки и цялостна грижа за хората в компанията. За трети пореден път тази година Лидл България получи и престижния международен сертификат TOP Employer за своите доказани и световно утвърдени работодателски практики.
Отговорността на Lidl намира изражение и в нейната CSR стратегия за устойчиво бизнес развитие, която включва 6 основни теми – опазване на климата, грижа за биоразнообразието, съхранение на ресурсите, грижа за здравето, справедливи действия и ангажиране в диалог с ключови публики. Във всяка една от тези области веригата прилага конкретни мерки, стратегии и програми. Такива са климатичната стратегия на компанията, стратегията за пластмасата RЕset Plastic, инициативи за запазване на биоразнообразието и проблема с хранителните отпадъци като „Дай шанс на Балканката“ и „Без разхищение – голямо намаление“, както и най-голямата социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“.
По отношение на приноса си към обществото тази година Лидл България представи и първия доклад в бранша у нас, който анализира въздействието от всички нейни социално отговорни инициативи, включително спонсорства и дарения за периода 2017-2021 г. Резултатите сочат, че за 5 години компанията е инвестирала над 3 млн. лв. в подкрепа на 101 социално значими проекта в цялата страна.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 115 магазина в 51 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.
Informacia za mediite_Lidl Bulgaria s nagrada za zialosten prinos 23 Dec'22.doc
DOC - 138 Kb
Lidl Bulgaria s nagrada za zialosten prinos
JPG - 6.2 Mb
Милена Савчева-Тошкова