Лично за женското здраве от СЗО и Viber

Лично за женското здраве от СЗО и Viber

Viber и Световната здравна организация (СЗО) с общ проект, посветен на женското здраве, вече и на български език. Откакто бе представен глобално, чатботът има близо 1 милион уникални абонати, 90% от които активно го използват

Rakuten Viber, водещата платформа за разговори и съобщения в страната, си партнира със Световната здравна организация (СЗО) за предоставянето на техния Women’s Health Chatbot вече и на български език. Ботът стартира глобално, ​ по случай месеца за превенцията на рака на гърдата, и хвърля светлина върху други теми, засягащи жените, като ракови болести, менструация и превенция на домашно насилие. Благодарение на нова интеграция, по случай месеца за борба с рака на шийката на матката, ботът вече предоставя информация и отговори и за тази болест.

От глобалното си стартиране, чатботът има близо 1 милион уникални абонати, 90% от които активно обменят съобщения с него.

Когато потребителят се абонира за чатбота на СЗО, получава повече информация за рака на маточната шийка. Той може да избере бутон и да научи повече за рисковете, симптомите, лечението и превенцията на заболяването. В приложението може да се намери и ръководство със стъпки от уебсайта на СЗО, обясняващо как жените могат да се прегледат сами.

Партньорството между двете организации идва с нови цветни стикери във Viber и много положителни съобщения, насочени към жените.

Ето какви са и предимствата на чатбота:

  • Здравна информация с натискане на един бутон: С едно докосване, чатботът незабавно предоставя полезна информация
  • Многоезични опции в зависимост от настройките ​ на устройството на потребителя
  • Цветни стикери с мотивационни цитати: Ярките стикери с положителни послания позволяват на потребителите да изразят подкрепата си за проблемите на жените
„Развълнувани сме да се присъединим към СЗО в този много важен проект в подкрепа на женското здраве“, казва Петя Камбурова, Старши глобален мениджър бизнес развитие в Rakuten Viber. „Има части по света, където жените и момичетата са обезкуражени да говорят открито за здравни проблеми като рак на шийката на матката или на гърдата, менструация и репродуктивно здраве. Радваме се да помогнем, като свържем тези жени с необходимата им информация по бърз и лесен начин, и да ги подкрепим с положителни послания.”
„Образоването на обществото е сред най-значимите интервенции, които можем да приложим за по-добри резултати при незаразните болести и здравето на жените", каза
​д-р Бенте Микелсен, директор по незаразните болести на Световната здравна организация. „Знанието спасява животи.“

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

2501_Viber WHO Chatbot partnership_press release.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България