Kрайният срок за участие в младежкия конкурс на Golden Drum - The Young Drummers Competition е удължен

Младите таланти разполагат с още 7 дни, за да се включат в конкурса

Тазгодишното издание на международния фестивал Golden Drum се очаква с нетърпение от мнозина професионалисти и млади таланти в рекламната индустрия. Както всяка година, така и тази, конкурсът не престава да изненадва с нови и интерсни теми. Този път, нетърпеливите очаквания несъмнено печели дискусията “Let`s cut the bullshit!“. Темата има за цел да засегне някои от най-голeмите митове в рекламата, сред които фактът, че голямата идея все още има най-силно влияние за успеха на всяка кампания, макар и това да е вече остаряло твърдение в бранша.

Дискусията ще се води от Агата Малковска - Шозда, ръководител на отдел реклама, маркетинг и PR в списание Polish Press Magazine, а към нея ще се присъединят още:

- ​ ​ ​ ​ ​ ​ Марин Костов - Мъро, изпълнителен творчески директор и партньор в All Channels Communication Group, България, който скоро след присъединяването си към Grey, се превърна в един от най-младите творчески директори в историята на агенцията.

- ​ ​ ​ ​ ​ Миколай Садовски, главен творчески ​ директор и партньор в 180heartbeats + Jung v Matt, Полша, който беше отличен с Golden Dragon за най-добра независима агенция през 2018 г.

- ​ ​ ​ ​ ​ ​ Анджелко Тркович, главен изпълнителен директор на Publicis Group Adriatic, Сърбия, който през кариерата си получава няколко награди за изключителни бизнес резултати, както и признание от сръбски журналисти за комуникация с пресата.

- ​ ​ ​ ​ ​ ​ Ерик Шофлер, главен творчески директор за Германия и изпълнителен творчески директор за Европа в Havas, Германия, който успешно развива сливането на две сфери – дигиталната и творческата по време на ръководството си в DDB Германия, с което печели 52 награди за свои клиенти на рекламния фестивал Cannes Lions.

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg