Kрайният срок за участие в младежкия конкурс на Golden Drum - The Young Drummers Competition е удължен
Младите таланти разполагат с още 7 дни, за да се включат в конкурса
Тазгодишното издание на международния фестивал Golden Drum се очаква с нетърпение от мнозина професионалисти и млади таланти в рекламната индустрия. Както всяка година, така и тази, конкурсът не престава да изненадва с нови и интерсни теми. Този път, нетърпеливите очаквания несъмнено печели дискусията “Let`s cut the bullshit!“. Темата има за цел да засегне някои от най-голeмите митове в рекламата, сред които фактът, че голямата идея все още има най-силно влияние за успеха на всяка кампания, макар и това да е вече остаряло твърдение в бранша.
Дискусията ще се води от Агата Малковска - Шозда, ръководител на отдел реклама, маркетинг и PR в списание Polish Press Magazine, а към нея ще се присъединят още:
- Марин Костов - Мъро, изпълнителен творчески директор и партньор в All Channels Communication Group, България, който скоро след присъединяването си към Grey, се превърна в един от най-младите творчески директори в историята на агенцията.
- Миколай Садовски, главен творчески директор и партньор в 180heartbeats + Jung v Matt, Полша, който беше отличен с Golden Dragon за най-добра независима агенция през 2018 г.
- Анджелко Тркович, главен изпълнителен директор на Publicis Group Adriatic, Сърбия, който през кариерата си получава няколко награди за изключителни бизнес резултати, както и признание от сръбски журналисти за комуникация с пресата.
- Ерик Шофлер, главен творчески директор за Германия и изпълнителен творчески директор за Европа в Havas, Германия, който успешно развива сливането на две сфери – дигиталната и творческата по време на ръководството си в DDB Германия, с което печели 52 награди за свои клиенти на рекламния фестивал Cannes Lions.