Kaufland България реализира нова творческа кампания за работодателска марка с признание към служителите си

Kaufland България реализира нова творческа кампания за работодателска марка с признание към служителите си

Кампанията е по идея и реализация на PR агенция MSL Sofia и агенция за дигитален маркетинг Digitas Sofia

Kaufland България лансира нова комуникационна кампания за работодателска марка „Разчитайте на нас“, с която показва признателност към всички свои служители. Кампанията е идея на PR агенция MSL Sofia след спечелен конкурс за работодателска марка в началото на годината. Екипът на MSL разработва творческата кампания съвместно с агенцията за дигитален маркетинг Digitas Sofia и медийната агенция Zenith Media. Трите звена са част от Publicis Groupe България, лидер в комуникациите в глобален и локален мащаб, който предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигитална бизнес трансформация. Въпросният комплексен модел предлага завършен продукт на клиентите като творческа, комуникационна и медийна реализация, и е причина Kaufland България да избере MSL Sofia за свой партньор.

“Разчитайте на нас“ акцентира върху ролята и важността на всеки служител, грижата и подкрепата от екипа, и общите преживявания на работното място всеки ден. Кампанията показва лицето на една от най-големите международни вериги хипермаркети в страната през нейните най-силни посланици – служителите ѝ. В серия от дигитални визуални формати и видеа се разказват историите на хората в  Kaufland България от различни нива, разкривайки човешкия аспект на бизнеса.

2020 година изправи всички пред неочаквани предизвикателства. Сега повече от всякога компаниите следва да приложат реални и работещи мерки, да бъдат гъвкави и адаптивни, да показват подкрепа и да изразяват благодарност към служителите си. Комуникацията за работодателска марка ще става все по-голям приоритет за всеки един бизнес. Затова нашият екип работи и се адаптира според новите потребности на клиентите, създавайки PR подходи и идеи, които са съдържателни и постигат желания резултат. Радвам се, че Kaufland България се довери на експертизата на MSL и ни даде възможност да работим за важна за тях инициатива, в чиято основа са служителите на компанията.“ - казва Ива Григорова, управляващ директор на MSL Sofia.

Целта на кампанията е от една страна да представи сигурността, стабилното бъдеще, мотивацията и кариерните възможности, които Kaufland България осигурява на служителите си като работодател, а от друга да покаже компанията като място, където хората могат да намерят подкрепа и възможности да развиват и разгръщат личностните си умения. Работодател, който показва грижа и благодарност към своите хора, защото разбира и приема способностите и силните им страни.

В ежедневието всички се справяме с предизвикателствата на работата си, благодарение на своите професионални и лични качества. Това важи с пълна сила и за служителите на Kaufland България. В кампанията искахме да покажем именно тези реални хора, тяхното лице и техните специални умения, които ние нарекохме ‘супер сили’.” - споделя Ивайло Ботушанов, творчески директор на Digitas Sofia.
Kaufland България винаги се е уповавал освен на стратегическия си и лидерски подход - и на хората си, за да постига забележителни успехи. Ето защо те са един от най-ценните ресурси в компанията ни и за нас е изключително важно да им покажем колко значими са те. Радваме се, че екипът на MSL Sofia бързо вникна в нашите комуникационни потребности и посланието, което искахме да предадем на публиките, като  намери ефективен начин да го поднесе.“ - допълва Милена Караилиева, директор „Човешки ресурси“ в Kaufland България.
Kaufland Employer Brand Agency Press Release Kaufland Employer Brand_Agency Press Release.docx - 32 KB

 

Kaufland България служители (от ляво на дясно - Любослав Георгиев, Станислава Ефремова, Антоанета Тодорова)
Kaufland България служители (от ляво на дясно - Любослав Георгиев, Станислава Ефремова, Антоанета Тодорова)

 

За MSL Sofia: MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат. MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България.

За Digitas Sofia: Digitas Sofia е дигиталната маркетинг агенция в Publicis Groupe България. Работата на агенцията се базира на Истина, Свързаност и Удивление. Екипът й се стреми да преобразуваме дигиталните маркетинг усилия на клиенти си като съчетава силата на стратегията, данните, технологията и творческата идея, за да открие истинските прозрения на публиките и да ги свърже с марките на емоционално ниво.

За Zenith Media Bulgaria: Zenith Media Bulgaria присъства на българския пазар от 1996 година, първоначално като филиал на Optimedia, а от 2005 г. като ZenithOptimedia в резултат от глобалното сливане на Zenith и Optimedia. Още тогава е част от Publicis MARC Group (сега Publicis Groupe България). През 2017 г. агенцията се трансфоримира в Zenith Media Bulgaria, следвайки новото глобално позициониране и идентичност.

За Publicis Groupe Bulgaria - The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

Publicis Groupe Bulgaria обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

 

MSL София Кампании
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България