Кампанията „Сливи за смет“ събира ентусиасти за по-чисти планини

Кампанията „Сливи за смет“ събира ентусиасти за по-чисти планини

Софийски планински клуб обединява усилия с Лидл България в еко акция тази събота

За осма поредна година „Софийски планински клуб“ организира инициативата „Сливи за смет“ и кани всички желаещи да се включат в почистването на Витоша и Рила на 16 септември от 10:00 часа. Кампанията е вдъхновена от едноименната приказка и за всяка торба събран боклук, в знак на благодарност, участниците ще получат напълно рециклируема мрежичка със сини сливи. Тази година инициативата се осъществява с подкрепата на Лидл България. Компанията ще осигури както вкусните награди, така и торбичките за многократна употреба за всички ентусиасти, които се включат в акцията за почистване на любимите планини.

От създаването си през 2016 г., „Сливи за смет“ се превърна в ежегодна традиция, която насърчава всички граждани и техните семейства да се присъединят към каузата за опазването на естествената красота на планините. Пунктовете, на които ще се събират отпадъците и ще се раздават сливи тази година, ще са на четири локации на Витоша - хижа „Алеко“, под Симеоновските езера, около чешмата „Белата вода“ над квартал Бояна и в квартал Бистрица, края на алеята Гаунка, както и на една локация в Рила.

Story image

Всички плодове, които ще бъдат раздадени в рамките на съботната еко акция, са сертифицирани по GLOBALG.A.P., задължително изискване за качество, въведено от Lidl, което покрива критерии като безопасна употреба на пестициди, работа с качествени торове и семена, анализи на водите и др. Наред с тази сертификация, Lidl прилага строга система за контрол на качеството на плодовете и зеленчуците, която включва няколко ключови етапа – по целия път на продукта от полето до рафта в магазина. Всички сливи ще бъдат грижливо предадени на активните участници в 100% рециклируеми мрежички за многократна употреба, които съдържат и 80% рециклиран материал.

Подкрепата на Лидл България за каузата „Сливи за смет“ е израз на дългосрочния ангажимент на компанията за премахване на замърсяването с пластмаса и нейното рециклиране. Наскоро веригата въведе пилотен проект за обратно събиране на пластмасови бутилки и кенове, а грижата за природата и екосистемите е един от основните приоритети на компанията в нейната стратегия за устойчиво развитие.

Повече информация може да намерите в официалното събитие във Facebook.

Informazia za mediite_Slivi za smet subira entusiasti za po-chisti-planini_14.09.2023.docx 35 KB Lidl_SliviZaSmet_Vitosha_14.09.2023.jpg 185 KB SliviZaSmet_akciq_2022_2.jpg 299 KB

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 120  магазина в 53 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.


Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България