Използването на Viber една година след избухването на пандемията показва двуцифрено увеличение на функции за групови разговори

Използването на Viber една година след избухването на пандемията показва двуцифрено увеличение на функции за групови разговори

Чатботовете са новата тенденция

Viber, едно от водещите приложения за безплатна и сигурна комуникация в света, отчита значително увеличение при използването на груповите си функции, година след избухването на пандемията от COVID-19. Глобалната тенденция показва 170% ръст в груповите съобщения и с 30% повече преглеждания на общностите. В България общото време, прекарано във Viber, отбелязва ръст с над 50%. Тази статистика е повлияна и от двойното нарастване на активните общности в страната.

В България се наблюдава сериозен ръст в употребата на всички групови функции за разговори:

  • Изпратените групови съобщения бележат ръст с 50% на годишна база
  • Общият брой преглеждания на общности нараства повече от два пъти
  • Новите видеогрупови разговори се увеличават с приблизително 55% на месечна база

Предизвикани от пандемията, много компании прибягват към чатботовете, за да предложат персонализирана, актуална и бърза комуникация на своите потребители. Само в България използването на чатботове във Viber през годината се удвоява.

„Пандемията промени живота ни. Това повлия на начина, по който общуваме със семейството, приятелите и колегите си. Оказа въздействие и на това как се отнасяме към услугите, които използваме и как организираме ежедневните си задачи. Провокира създаването на много иновативни концепции, които доведоха до бум на технологиите в различни аспекти на живота ни. Като водещо приложение за комуникация в България, мисията на Viber е да бъде безплатна,сигурна и удобна среда за нашите милиони потребители. Да внесе по-автентично съдържание и да изгради платформа, в която управлението на различни услуги е само на няколко клика разстояние”, казва Атанас Райков - старши директор на Rakuten Viber за Европа, Близкия изток и Северна Африка.

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

Press Release 300321_Rakuten Viber Group Features One year since Covid-19.docx - 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България