Използването на Viber една година след избухването на пандемията показва двуцифрено увеличение на функции за групови разговори

Чатботовете са новата тенденция

Viber, едно от водещите приложения за безплатна и сигурна комуникация в света, отчита значително увеличение при използването на груповите си функции, година след избухването на пандемията от COVID-19. Глобалната тенденция показва 170% ръст в груповите съобщения и с 30% повече преглеждания на общностите. В България общото време, прекарано във Viber, отбелязва ръст с над 50%. Тази статистика е повлияна и от двойното нарастване на активните общности в страната.

В България се наблюдава сериозен ръст в употребата на всички групови функции за разговори:

  • Изпратените групови съобщения бележат ръст с 50% на годишна база
  • Общият брой преглеждания на общности нараства повече от два пъти
  • Новите видеогрупови разговори се увеличават с приблизително 55% на месечна база

Предизвикани от пандемията, много компании прибягват към чатботовете, за да предложат персонализирана, актуална и бърза комуникация на своите потребители. Само в България използването на чатботове във Viber през годината се удвоява.

„Пандемията промени живота ни. Това повлия на начина, по който общуваме със семейството, приятелите и колегите си. Оказа въздействие и на това как се отнасяме към услугите, които използваме и как организираме ежедневните си задачи. Провокира създаването на много иновативни концепции, които доведоха до бум на технологиите в различни аспекти на живота ни. Като водещо приложение за комуникация в България, мисията на Viber е да бъде безплатна,сигурна и удобна среда за нашите милиони потребители. Да внесе по-автентично съдържание и да изгради платформа, в която управлението на различни услуги е само на няколко клика разстояние”, казва Атанас Райков - старши директор на Rakuten Viber за Европа, Близкия изток и Северна Африка.

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

Press Release

DOCX - 51 Kb

Румяна Танчева

Strategy PR, MSL Sofia

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg