„Изчезващи съобщения“ вече са активни и в България

„Изчезващи съобщения“ вече са активни и в България

Новата функционалност позволява на потребителите да контролират още по-добре споделената информация

София, България, 6 юли, 2020 г. - Rakuten Viber, едно от водещите приложения за комуникация  в света, обяви, че дългоочакваният инструмент за „изчезващи съобщения“ вече е достъпен за всички персонални 1:1 чатове. До момента, тази функционалност беше достъпна само за т.нар. тайни чатове, като вече във всеки персонален чат  потребителите ще могат да задават брояч за изтриване на изпратените текст, снимки, видео или други файлове - от няколко секунди до минути, часове или дори дни. Автоматично отброяване за изтриване на дадено съобщение ще стартира веднага, след като съобщението бъде видяно от получателя. Чрез тази функционалност, Viber засилва позицията си, като най-сигурното приложение за съобщения в света.

За да създаде „изчезващо съобщение“, потребителят трябва да:

  • Натисне иконата на часовник в долната част на чата и да избере кога да бъде изтрито съобщението.
  • Въведе и изпрати съобщение до получателя.

През годините Viber доказва своя ангажимент към сигурността, а „изчезващите съобщения“ за всички индивидуални чатове са поредна стъпка в тази посока. Viber e сред първите чат приложенията с подобни мерки за конфиденциалност, като още през 2015 г. представи функцията за изтриване на съобщения  всички чатове, въведе криптиране „от край до край“ по подразбиране през 2016 г. и пусна скрити чатове (с допълнителен код за сигурност) и тайни чатове (с изчезващи съобщения) през 2017 г. Като част от постоянния си ангажимент за поверителност, Viber обявява пускането на изчезващи съобщения във всички персонални 1:1 чатове.

Новата функционалност позволява на всички  потребители да споделят различен вид информация, която се самоунищожава след приключване на обратното броене. Също така, опцията включва изпращане на известия за направени снимки на екрана.

„Гордеем се с включването на „изчезващите съобщения“ към индивидуалните 1:1 чатове. Активирани за първи път през 2017 г., като част от „тайните“ чатове, с времето решихме, че подобна мярка за допълнителна конфиденциалност, включително изпращане на известие, когато получателят прави снимка на екрана на изчезващото съобщение, трябва да бъде интегрирана във всички чатове. Това е още една стъпка напред в това да бъдем най-сигурната платформа за комуникация в света“, сподели Офир Ейял, главен оперативен директор на Rakuten Viber.

Видео: https:/clck.ru/N4iey

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

060720_Viber disappearing messages.docx 28 KB

 

060720_Blog Dissapearing messages.png 235 KB
Румяна Танчева PR мениджър, MSL Sofia

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България