„Искаме в класната стая!” Категорични са 73% от анкетираните в официалната общност на Viber в България

„Искаме в класната стая!” Категорични са 73% от анкетираните в официалната общност на Viber в България

Резултатите от онлайн анкета, проведена в официалната общност на Viber, показват категорично желанието на родители и ученици да се завърнат в класните стаи

Началото на учебната година наближава съвсем скоро и след период на смесени форми на обучение и чести затваряния, ученици, родители и учители се опитват да се завърнат към присъствено обучение за първи път от март насам. За съжаление новият „Делта“ вариант на вируса може да доведе до още една година на несигурност.

Първият звънец идва със смесени чувства за децата и техните семейства. Мнозина са развълнувани да се върнат отново в класната стая, след месеци на виртуално обучение, докато други внимателно следят нарастващите случаи на заразени и хоспитализирани. Поради тази причина, дори когато училищата отворят на 15-и септември, много деца няма да се върнат в класните стаи.

Viber - едно от водещите приложения за комуникация в света събра на едно място, чрез онлайн анкета, мнението и чувствата на хиляди потребители относно новата учебна година. Близо 200 000 участници от 11 страни, включително България, Гърция, Сърбия, Унгария, Полша, Словакия, Чехия, Украйна, Словения и други споделиха своите виждания и очаквания към учебния процес, във време на продължаваща Covid19 пандемия.

73% от анкетираните в България категорично посочват, че искат годината да бъде присъствена, а едва 10% от тях биха предпочели дистанционната форма. За сравнение с останалите страни, където се вижда ясна тенденция в полза на завръщане към нормалната форма на обучение, Сърбия се откроява с най-висок коефициент от 87% от респондентите.

На въпроса „Кое обучение смятат за най-ефективно?“, отново мнозинството от потребителите (86%) посочва присъственото, за сметка на дистанционното. Подобни високи резултати могат да бъдат видени и в останалите страни от региона, което ясно демонстрира нуждата от срещи лице в лице между учители и ученици, за постигането на по-добри учебни резултати.

„Виртуалните и онлайн класовете определено революционизираха начина, по който ученици, родители и учители се включват в образователния процес. Щастливи сме, че Viber е сред най-използваните приложения, когато става въпрос за поддържаща комуникация през учебната година. Голяма отговорност е за нас да продължим да свързваме тези групи по лесен и практичен начин, така че те да могат да организират началото на учебната година безпрепятствено и бързо.“, споделя Атанас Райков, старши директор на Rakuten Viber за Европа, Близкия изток и Северна Африка.

Според проучването, проведено в официални общности на Viber в региона, приложението остава на първо място, когато става въпрос за директна комуникация с родители, учители и ученици, както и за споделяне, и обменяне на домашни или онлайн класове.

За да подкрепи учениците и да направи комуникацията между всички групи по-забавна, Viber създаде специален стикер пакет в партньорство с общността Prepodavame.bg


За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

0709_Back to School press release 2021.docx 49 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България