Иновативно мобилно приложение намалява разхищението на храна

Иновативно мобилно приложение намалява разхищението на храна

Хапване с кауза и на половин цена, благодарение на FoodObox и Viber

FoodObox е първото в България мобилно приложение, което намалява количеството изхвърлена храна, като дава възможност за поръчка на вкусно хапване, останало в излишък. Viber подава ръка на инициативата, предоставяйки персонализиран чатбот FoodObox, който ще позволи на любителите на храната, както и на хората, интересуващи се от устойчив начин на живот, да намерят идеалната кутия-изненада с храна и възможност за индивидуално адаптирани продукти.

Чрез ботът на FoodObox във Viber потребителите могат да изберат обекта, в който има излишък от храна и да запазят своята кутия изненада с продукти и ястия, която да вземат на място. Нарича се кутия-изненада, защото е невъзможно да се определи какво точно ще остане в излишък в края на деня. Благодарение на филтрите, потребителите все пак могат да зададат съдържанието на кутията според предпочитанията си, например обедно меню, пица, салати, печива и десерти, веган и вегетариански опции, и други.

В световен мащаб, 1/3 от произведената храна бива изхвърляна. Дейностите, свързани с производството на храната, която изхвърляме, изразходват ¼ от питейната вода на планетата. Освен, че храната в кутията е намалена с минимум 40% от началната стойност, с всяка спасена кутия, се намалява хранителното разхищение, а ресурсите са оползотворени. Така потребителите могат да хапват вкусно, икономично и с кауза, защото при изхвърлянето на храна, от отпадъка се генерират вредни емисии. Всяка закупена кутия-изненада предотвратява 2,5 кг вредни емисии.

Все по-екологично мислещите граждани активно търсят нови начини, с които да ​ подобрят отпечатъка си върху околната среда, а използването на приложение за предотвратяване на изхвърлянето на храна прави това възможно по лесен и достъпен начин. Бизнесите в платформата на FoodObox, от друга страна, имат възможност да увеличат приходите си и да се погрижат за репутационния си имидж, оползотворявайки неизразходваната храна и печелейки нови, лоялни клиенти.

Свали стикерите и се абонирай за чатбота от тук: https://vb.me/7e77f3

FoodOBox
Foodobox - мобилното приложение, борещо се с разхищението на храна.
stickers.viber.com

За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

1204_Viber and FoodOBox.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България