IAB Digital Day 2023 - Изкуственият интелект и промяната отвъд технологиите

IAB Digital Day 2023 - Изкуственият интелект и промяната отвъд технологиите

Събитието ще се проведе на 29 ноември 2023 г. в Интер Експо Център

Къде се преливат границите на технологиите, изкуството и човешкия потенциал? На този въпрос цели да отговори тазгодишното издание на IAB Digital Day. Събитието ще се проведе на 29 ноември 2023 г. в Интер Експо Център и ще премине под наслов „Optimizing Intellect”. Вдъхновяващи лектори от Европа и страната ще споделят своите прозрения по отношение на иновациите и инструментите, които ще водят промяната в дигиталната среда през следващото десетилетие.

За това как изкуствения интелект ще повлияе и промени маркетинга и стратегическите комуникации ще научим от проф. д-р Раул Кюблер, един от лекторите в тазгодишната програма.

Той е експерт по маркетингови анализи, дигитален маркетинг, социални медии и AI в маркетинга. От 2022 г. той е доцент по маркетинг в ESSEC Business School и преподава в престижната програма Grande Ecole и магистърската програма Data Science and Business Analytics, организирана съвместно с френския университет CentraleSupélec.

Преди да започне академичната си кариера, професор Кюблер е работил дълги години в рекламната индустрия, отговаряйки за марки като Mercedes Benz, Alex Springer Media, Europcar, Rheinmetall Defense или Gerry Weber. Към днешна дата той редовно консултира и си сътрудничи със световноизвестни компании като SNAP AR, Deutsche Bahn, Alpecin, PepsiCo, Amazon, TetraPak, Rausch Haircare, Sisecam Glass или Garanti Bank.

Водещият лидер на мисълта в областта на потребителските преживявания Дейвид Хикс ще провокира мисленето ни с една различна гледна точка относно стойността на потребителското преживяване спрямо преживяванията на служители в успеха на брандовете.

Друга тема по време на събитието ще обърне внимание на креативността и на това възможно ли е изкуственият интелект да съществува без човека – перспектива, представена от Том Хидвеги, креативен стратег и лектор с над 25 годишен опит, ръководил създаването на редица глобални и регионални креативни проекти на The Coca-Cola Company.

Пьотр Бомбол, икономист и стратег с над 10 години опит, ще разкаже как да внедрим AI в маркетинга, а Александър Ангелов от Центъра за творческо обучение ще представи новите аспекти, свързани с обучението и развитието на знанията и възможностите в средата на новите технологии.

Пълната програма с лекторите, които ще споделят интересни прозрения от дългогодишната си практика и ще разкрият своята гледна точка за бъдещето пред индустрията, са достъпни на уебсайта на IAB Bulgaria.

Story image

Тази година в рамките на събитието ще бъдат проведени и 2 уъркшопа. Първият, под наслов „What capabilities do you need to deliver an optimal end to end experience for customers, colleagues, partners“ ще бъде воден от Дейвид Хикс и ще представлява дълбоко навлизане в практическите детайли за изграждане и оптимизиране на цялостното преживяване: метрики, картографиране, амбиции и стратегия, прилагане и управление. Участниците ще си тръгнат със задълбочени практически насоки как да развиват и оптимизират тези умения в своите организации.

Вторият практически уъркшоп ще бъде с Том Хидвеги, който ще потопи участниците в ключовия елемент на успеха на всяка марка в съвременния свят: изграждането на бранд пирамида и дефинирането на автентична и отличителна цел на бранда, с която потребителите се свързват дългосрочно, а маркетолозите използват като компас в своите решения.

Форумът се провежда с официалното партньорство на Банка ДСК, А1, Кока-Кола, Нестле България, Суперхостинг, Сторител, Престиж и хотел Експо.


Press Release_IAB Digital Day 2023_10.11.2023.docx 18 KB IAB_DigitalDay_1.jpg 89 KB IAB_DigitalDay_2.jpg 256 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България