GWI в партньорство с Publicis Groupe ще предоставя информация за българската аудитория

Oт днес, 23 май, ключовото изследване на GWI ще включва данни за България. Лидерът в изследването на аудитории в световната маркетингова индустрия, който вече работи в 52 държави, навлиза в България в сътрудничество с комуникационната група Publicis Groupe.

Изследването ​ проследява потребителско поведение вече в 52 държави, като годишната извадка наброява близо 1 милион респонденти. То покрива широк спектър от теми - от медийно потребление до начин на живот, онлайн поведение, бранд проучване и поведение при покупка. GWI в партньорство с Publicis Groupe България ще проследява извадка от 5 000 респонденти в страната, които използват интернет, през онлайн въпросници на годишна база. Наборът от задавани въпроси е същият като в останалата част на света, като се различава единствено в изброяването на конкретни местни марки и услуги във всеки сегмент. Първоначалната вълна на събиране на данни бе проведена през първото тримесечие на тази година, а данните от него са налични от 23 май 2023 г., както в онлайн платформата на GWI, така и в инструментите за планиране на Publicis Groupe. Сегментите на данните за България варират от демографски данни за населението, нагласи и интереси до спорт, начин на живот, поведение при покупка, работа и професия, социални медии и онлайн активност, игри, технологии и устройства, и медийно потребление.

Изследването на GWI е специфично по своята последователна методология и структура на въпросите. То предлага възможност за сравняване на данни от различни пазари - от Германия, Румъния, Чехия, Унгария, Полша и Австрия до Франция, САЩ и Китай. Благодарение на тримесечната честота на събиране на данни, то е гъвкаво в отразяването на текущите пазарни промени. Сред другите предимства на проучването са лесната визуализация на данните, предлагана от онлайн платформата на GWI, и възможността за свързването му с често използвани инструменти.

Джейсън Мандър, главен директор по проучвания в GWI, коментира: „GWI съществува, за да помага за дълбоко разбиране на аудиториите бързо и ефективно - както на местно ниво, така и в световен мащаб. Ето защо сме щастливи да добавим България като 51-ия си пазар и да работим с нашия доверен и дългогодишен партньор Publicis Groupe, за да предоставим данни, които са изключително подходящи за българския пазар."

GWI навлиза в България в сътрудничество с Publicis Groupe, една от водещите комуникационни групи, която участва като партньор по проекта в локализирането на изследването за местния пазар.

„Ценните прозрения и прецизните данни от проучването на GWI предлагат нова важна перспектива за потребителите в България. То ще обогати нашите глобални стратегически инструменти с местни прозрения и ще предостави на нас и на нашите клиенти задълбочени познания за местните потребители в много различни области, като например навици на пазаруване, модели на потребление в различни категории и марки, медийно потребление или онлайн поведение. Въз основа на тези данни ще можем да проследяваме промените на тримесечна база, както и да получим съпоставима картина за дадена аудитория. Очаквам с нетърпение да разбера колко различно е поколението Z в България в сравнение с източноевропейския и западноевропейския пазар и как то се развива във времето по отношение на медийните навици," каза Десислава Стоянова, изпълнителен директор на медийния бизнес и главен оперативен директор в Publicis Groupe България.

GWI Bulgaria 2.png

PNG - 33 Kb

BG GWI Bulgaria Publicis Groupe Press Release 23052023_FINAL_.docx

DOCX - 65 Kb

Ива Григорова

Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg