Golden Drum започва да приема кандидатури

Golden Drum започва да приема кандидатури

Обновеният Golden Drum конкурс позволява участие на кампании за две години назад, отваря системата за кандидатстване с по-ниски такси за ранно записване до юни и краен срок за подаване на кандидатури до 13 август 2021 г.

Golden Drum отваря вратите си за записвания. Участници от 38 страни ще имат възможност да представят своите творчески решения, които са били реализирани, публикувани или внедрени за първи път между 1 януари 2019 г. и 1 септември 2021 г. Фестивалът въвежда и специални такси за ранно кандидатстване, групова отстъпка за 10 или повече подадени кандидатури и 50% намаление на таксите в категорията за кампании в сферата на COVID-19.

Ключова информация за конкурса

Краен срок за записване: 13 август 2021 г.

Обявяване на номинираните кампании: 13 октомври 2021 г.

Онлайн гала церемония по награждаване: 15 октомври 2021 г.

Наръчник за участие: https://goldendrum.com/files/13101/27gd-entry-book-2021.pdf

Регистрационна система: https://engine.goldendrum.com/

Такси за записване: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices

Международни класации: Горди сме да бъдем включени като едно от 8-те регионални издания в класацията на WARC и Creative 100

За контакт с екипа на Golden Drum: E: entries@goldendrum.com, T: +386 1 439 60 41.

Представяне на новата структура на конкурса

След наложилата се отмяна на фестивала през 2020 г., екипът на Golden Drum натиска Re:Startбутона и с помощта на международни експерти прави фундаментални промени в конкурса, с които допуска участие на творчески кампании за последните две години.

Миха Бевк, директор на конкурса споделя: “След предизвикателна година за нашата индустрия – и за света като цяло – всички ние имахме нужда да спрем за момент и да преосмислим посоката, в която ще се движим от тук нататък. В Golden Drum се възползвахме от едногодишна почивка, за да възстановим нашия конкурс из основи, така че да бъде по-добре синхронизиран с настоящите и бъдещите  комуникационнитенденции. Преоформихме и удвоихме броя на журито – от 2 на 4. Секциите, групите и категориите също бяха освежени и сега включват секция „Creative Business Excellence Drum“ и група „Covid-19“, последната с 50% отстъпка за всички кандидатури, създадени в отговор на Covid пандемията. Всичко това – и още много – създадохме с една съзнателна цел. Да рестартираме бъдещето на нашата високо ценена и креативна индустрия.Очаквам с нетърпение да видя последните две години през призмата на вашата вдъхновяваща работа. ”

Разделите КАКВО и ЗАЩО се заменят с четири чисто нови раздела: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum, and Omni-Channel Drum.

Секцията Creative Business Excellence Drum е насочена към творчески идеи, демонстриращи изключителни решения, които са преоформили бизнес индустрията и ще бъдат оценявани от смесено 16-членно жури от световно най-утвърдени маркетолози и професионалисти в агенциите, признати в международен план не само заради техния опит в творческата сфера, но също така и за обширните им познания в сферата на бизнеса.

Секцията Craft Drumнаграждава творческото съвършенство и брилянтното изпълнение в определени ключови сегменти от рекламния и комуникационен производствен процес. Наградите в този раздел подкрепят най-добрите практики, които са помогнали да се повиши нивото на стандарта в индустрията.

Секцията One-Channel Drumсе фокусира върху индивидуалните проекти, които използват един комуникационен канал, за да предадат съобщението на пазара. Кандидатурите в тази секция демонстрират креативната потребност на еднопосочната комуникация, нейните предимства и ефективност.

Секцията Omni-Channel Drumнаграждава кампании, представяни през няколко комуникационни канала. Кандидатурите трябва да демонстрират творческото използване на различни канали, тяхната интеграция и ефективността на внедряване на комуникационните решения.

Кандидатурите в групи GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT, SOCIAL GOOD и COVID-19ще бъдат в номинациите на всички журита и оценявани за награди от четиримата президенти на журито. Тези групи са характерни за фестивала Golden Drum и представят най-добрите творби в местната среда, социалните каузи и Covid-19 в индустрията.

Нови награди

Bronze Drum Award и награда Best of Covid-19 са добавени в списъка с награди.  

Story image

58 уважавани професионалисти в индустрията от 28 държави ще оценяват творческите кампании, участващи в конкурса Golden Drum

Жури в Creative Business Excellence Drum секцията

Oмюр Кула Чапан, назначена за президент на журито на Creative Business Excellence Drum, е съосновател на Primer Project и президент на Advertising Foundation на Турция. Тя е доказан лидер в бранша с над 15 години опит. Работила е в тясно сътрудничество с клиенти, за да подпомогне проекти в сферата на  продуктовия дизайн, бранд стратегията, маркетинга и комуникациите. Тя също така допринася за курсове по маркетинг и комуникации в Sabancı University, Bilgi University, Bahçeşehir University и Boğaziçi University. Омюр е в Изпълнителния съвет на Инициативата за образователна реформа и от 2019 г. изпълнява ролята на президент на Advertising Foundation на Турция.

При оценяването на творбите в раздела „Creative Business Excellence Drum“, към Омюр ще се присъединят уважаваните членове на журито: Сара Косгроув, директор на европейските комуникации, DDB Worldwide, Великобритания; Жива Чижман, вицепрезидент по маркетинг, Outfit7, Словения; Естебан Давалос, старши регионален маркетинг директор, LEGO REEMEA;Ейнат Гуез, главен изпълнителен директор и съосновател, Papaya Global, Израел; Андреа Хенао, управляващ директор, 360 Agency Berlin and 360 Agency Europe, Германия; Игор Кирикчи, главен изпълнителен директор, BBDO Москва и управляващ директор, BBDO Russia Group, Русия; Дейвид Кушанич, ръководител на стратегическо планиране, Alpine F1 Team, Франция; Жанет Лиендо, старши вицепрезидент, Маркетинг и комуникации, Mastercard Europe; Габриела Лунгу, глобален креативен директор, VMLY & R Commerce и основател, WINGS Creative Leadership Lab, Великобритания; Фернандо Мачадо, главен маркетинг директор, Restaurant Brands International, САЩ; Мона Опран, директор  развитие, консултант по младежки постижения и бизнес трансформация, Румъния; Дейвид Пивк, старши директор, директен потребителски маркетинг, Nike EMEA; Блейк Прайс, вицепрезидент за маркетинг и творчески партньорства, Universal Music Group for Brands, Великобритания; Александър Тан, вицепрезидент по реклама, Gameloft, Франция и Лаури Тойвонен, старши вицепрезидент по маркетинг, S-group, Финландия.

Жури в Craft Drumсекцията

Дамиса Онгсириватана, назначена за президент на журито на Craft Drum, е съосновател и изпълнителен творчески директор в SOUR Bangkok, първата независима агенция в Тайланд, която пробива на женския пазар. Тя е ветеран в сферата с повече от десет години опит. Sour Bangkok е отличен в Кампания за Бутикова агенция на годината за югоизточна Азия за 3 поредни години (2018-2020).

При оценяването на творбите в раздела Craft Drum към Дамиса ще сеприсъединят уважаваните членове на журито:Силвио Антохе, изпълнителен творчески директор, MullenLowe Румъния; Пемра Атач Ачиктан, партньор и изпълнителен творчески директор, RABARBA, Турция; Софи Чапман-Андрюс, ръководител на интегрираното производство, Craft London, Великобритания; Луисандро Дел Гобо, главен творчески директор, Havas Milan, Италия; Йелена Фишкуш, креативен директор, съсобственик и съосновател, Studio Sonda, Хърватия; Стефани Гола, арт директор, Demner, Merlicek & Bergmann, Австрия; Милош Илич, креативен партньор, o5 Transformation Design Consultancy, Сърбия; Клара Краличкова, изпълнителен директор, Stink Films Прага, Чехия, Егор Петров, съосновател и креативен директор, Banda, Украйна; Моти Рубинщайн, креативен директор и ръководител дизайн, ACW - GREY Тел Авив, Израел; Ян Йео, креативен директор, Hakuhodo International, Япония и Вера Зверева, арт директор, Depot branding agency, Русия.

Жури в One-Channel Drum секцията

Ева Сантос, назначена за президент на журито на One-Channel Drum, е главен творчески директор на CO и основател на Delirio & Twain, творчески консултант в Испания и бивш главен творчески директор в Proximity VW. Миналата година Ева беше обявена за рекламист на годината в Испания и беше включена в списъка на 100 Creative Forbes, a тази година беше включена в списъка на Топ 10 лидери, които преоткриват рекламната индустрия в Латинска Америка. Ева е оценявала най-важните творчески фестивали и през кариерата си е събрала над 350 национални и международни награди.

При оценяването на творбите в секцията One-Channel Drum към Ева ще се присъединят уважаваните членове на журито: Ричард Аксел, творчески директор, Ogilvy, Чехия; Давиде Боскачи, изпълнителен творчески директор, Publicis Milano, Италия; Мартина Гршкович, директор социални медии, 404 agency, Хърватия; Айча Гюнеш Очак, съосновател и управляващ директор, HAUS Истанбул, Турция; Полин Мари Корп, арт директор, hasan & partners, Финландия; Тине Лугарич, съосновател и творчески директор, Trampolin, Словения; Алваро Родригес, главен изпълнителен директор и основател, Made Rio, Бразилия; Влад Ситников, главен творчески директор, Possible Group Moscow, Русия; Роберт Словак, основател и творчески директор, Slovak&Friends, Словакия; Рита-Мария Спилвогел, творчески директор и член на управителния съвет, PKP BBDO, Австрия; Дейвид Счепаняк, главен творчески директор и партньор, VMLY & R, Полша; Балаш Торос,творчески ръководител, Fastbridge, Унгария; Йоана Замфир, изпълнителен творчески директор, MRM Румъния и Звездана Жуйо, съсобственик и директор, Communis agency Sarajevo, Босна и Херцеговина.

Жури в Omni-Channel Drum секцията

Фади Яиш, назначен за президент на журито на Omni-Channel, е основател и главен творчески директор в ‿ and us, творческиконсултант на Facebook EMEA и основател на BWReport.org. Описван от Forbes ME като „Творческият директор на MENA на десетилетието“, на Фади се приписват заслугите за известността на своите клиенти, агенции и на региона. Неговата работа е призната с над 700 отличия в бранша по време на изложби по целия свят и той е председателствал или оценявал множество престижни награди.

При оценяването на творбите в секцията „Omni-Channel Drum“ към Фади ще се присъединят уважаваните членове на журито: Ана Балан, творчески директор, Porter Novelli Public Relations, Румъния; Ергин Биниилдиз, главен творчески директор, Havas, Турция; Ясна Дугалич, заместник изпълнителен директор, DIRECT MEDIA United Solutions, Сърбия; Татяна Федоренко, творчески директор, TBWA, Украйна; Милена Яковлевич, стратегически директор и партньор, DROM agency, Словения; Патриция Лукянов, творчески директор, Saatchi & Saatchi Полша; Дорис Партл, творчески директор на свободна практика, Австрия; Боляш Пууце, творчески директор и партньор, Mito, Унгария; Иля Прямилов, творчески директор, Leo Burnett, Москва, Русия; Леонард Савидж, главен творчески директор, McCann Прага, Чехия; Стефания Сиани, главен изпълнителен директор и главен творчески директор, Serviceplan, Италия; Петр Власак, творчески директор, Comtech CAN, Чехия и Йордан Жечев, регионален творчески директор, guts & brainsDDB, България.

Запознайте се с членовете на журито: https://goldendrum.com/competition/juries

Безплатно тридневно онлайн събитие на живо с Golden Drum Award награждаването

Безплатната онлайн програма "Golden Drum" ще се проведе от 13 до 15 октомври 2021 г. на живо. Световноизвестни международни лектори ще коментират най-популярните теми. Семинари, интервюта, кръгли маси, беседи, презентации и още ще се появят на екраните ви този октомври. Всичко, което трябва да направите, е да се регистрирате и да отбележите събитието във вашите календари!

13 октомври: Creative Accelerator с персонализирани семинари, посветени на Young Drummers под 30 години.

14 - 15 октомври: From our Industry and Beyond; истории, тенденции и съвети за всички, които искат да останат креативни.

15 октомври: Награждаване на наградите Golden Drum, представящо най-добрите творчески изпълнения, участвали в 27-ия конкурс Golden Drum.

27.GD-banner_FB.jpg 809 KB 27.GD-banner_IG.jpg 1 MB 27.GD-banner_NL.jpg 234 KB 27.GD-banner_WEB.jpg 658 KB Golden Drum Entry system is open press release 26042021.docx 31 KB
Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

 

 

 

 

MSL София Publicis Groupe България Награди
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България