Glovo отбелязва една година в България с ръст в доставките и в партньорствата с местни компании и куриери

Glovo отбелязва една година в България с ръст в доставките и в партньорствата с местни компании и куриери

Компанията работи с около 3900 куриера и над 2900 търговски партньора, планира разрастване на локалния екип

Glovo, една от водещите световни платформи за доставка на разнообразни стоки, отбелязва тази седмица своята първа година на българския пазар. С разширяване на присъствието през 2021 г. в 9 нови държави и 510 градове, сред които и България, компанията вече оперира в 25 страни и предлага модерни и гъвкави услуги за крайните потребители в областта на онлайн търговията.

За последните 12 месеца у нас, компанията отчита ръст във всички направления, които развива - ​ разширяване на партньорствата с местни компании и доставчици на стоки и услуги, развиване на куриерска мрежа за доставки, увеличаване броя на служителите в българския офис. Glovo обединява около 3900 куриера и работи с над 2900 търговски партньори, с амбицията да разраства екипа на местно ниво.

Поръчките в България, регистрирани през Glovo, показват някои любопитни факти. Така например, усреднената стойност на поръчките, е нараснала от 9,49 евро за поръчка (февруари 2021 г.) до 13,03 евро към този момент. Най-голямата като стойност единична поръчка възлиза на стойност 1068,34 евро. Родните потребители поръчват средно 3,55 продукта в рамките на една покупка и по 3,14 поръчки общо на месец. Топ 3 желанията са свързани с храна и респективно най-популярните търговски партньори на Glovo у нас са веригите McDonald’s, KFC и Hesburger (най-популярните продукти са чийзбургер, мини пилешки бургер и сандвич рокер).

Glovo ще продължи своя план за развитие в целия регион на Централна и Източна Европа, както по отношение на присъствие в нови градове, така и когато става въпрос за нови партньорства. „Искаме да продължим да инвестираме в подобрено изживяване за клиентите, дългосрочни и устойчиви операции и утвърждаване на бизнес модела в региона чрез иновации. В много страни се развиваме органично, което важи и за България, с амбицията да се превърнем в локално приложение за доставка на електронна търговия за много категории. Нашият фокус ще бъде върху quick commerce - удобната, мигновена доставка, при която потребителите получават продукт или поръчка в рамките на експресна доставка“, споделя Виктор Ръкариу, регионален генерален мениджър на Glovo за Югоизточна Европа.

Story image

Що се касае до потребителския профил на клиентите, Glovo адресира услугите си към всеки, който има нужда от нещо в своя град, при това в най-кратки срокове. „Последната година и половина промени много навиците на потребителите и техните предпочитания, а търсенето на бърза доставка или доставка в същия ден, все повече се появява като необходимост на пазара.“ – допълва Виктор Ръкариу.

Glovo присъства в 66 населени места в България и включва в приложението си повече от 2900 обекта, сред които национални и локални вериги ресторанти, хранителни магазини, дрогерии, продукти за дома, подаръци, цветя, козметика и продукти за лична грижа.

 


 

За Glovo

Glovo е иновативно мобилно приложение за доставка на разнообразни стоки, което свързва потребителите с ресторанти, аптеки, вериги за хранителни стоки и магазини, и също така включва категория „всичко“, която позволява на хората да поръчват всичко, което пожелаят в техния град. Основана през 2015 г. в Барселона, Glovo е технологична компания, ориентирана към въздействието, която оперира на 25 пазара и в повече от 1300 градове в Южна Европа, Централна Азия и Африка.Нашата визия е да предоставим на потребителите лесен достъп до всичко в техния град, така че да се наслаждават на това, което искат, когато го искат, където го искат.

За повече информация, моля посетете: http://about.glovoapp.com/en/

Glovo_first anniversary Bulgaria_16.02.2022.docx 41 KB Glovo.jpg 2 MB Victor Racariu.jpg 2 MB

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България