Глобалният бриф „The Big C“ за премахване на стигмата около рака на работното място е отворен за участие

Глобалният бриф „The Big C“ за премахване на стигмата около рака на работното място е отворен за участие

По време на фестивала Cannes Lions, водещи творчески лидери от Edelman, IPG, Omnicom, Publicis и WPP обединиха сили и представиха един от най-важните и комплексни брифове, който индустрията е виждала и който може остави следа в живота на близо 4 милиарда души. Заданието цели да създаде програма, преживяване или кампания, която отговаря на културните особености и която да помогне за заличаване на стигмата около рака на работното място.

Кандидатсването за „The Big C“ официално е отворено от 10 юли (понеделник) 2023 г.

Брифът кани професионалисти от цялата комуникационна и творческа индустрия, както и отвъд нея – индивидуални участници, групи от двама или отбори от различни агенции – да създадат кампания, която ще стартира на Световния ден за борба с рака през 2024 г. Идеята ще е част от глобална мултимедийна кампания, в която ще се инвестират 100 милиона долара.

С помощта на системите и методлогията на Cannes Lions, журито ще оценява в състав от старши творчески и стратегически ръководители в петте холдингови компании. Сюзън Кредъл (глобален председател и главен творчески директор на FCB), Чака Собхани (главен творчески директор на Leo Burnett), Луис Санчес (главен творчески директор на BBDO NA), Джуди Джон (главен творчески директор на Edelman) и Деби Вандевен (главен творчески директор на VMLY&R) .

Крайният срок за кандидатстване е 15 септември (петък). Оценяването ще се проведе през октомври, а в края на същия месец ще бъде обявен и победителят, който ще получи и пропуск за Cannes Lions 2024.

За повече информация, моля посетете www.workingwithcancerpledge.com.

За Working with Cancer:

Working with Cancer има за цел напълно да премахне стигмата около рака на работното място. Програмата, първоначално лансирана от Publicis Groupe, се превърна в силен съюз между големи международни компании – над 600 бизнеса, подкрепящи инициативата и засягащи над 200 милиона служители, обединени от желанието да създадат най-отворената, подкрепяща и прогресивна работна култура за хората, страдащи от рак. Програмата наскоро беше отличена с наградата Lions Health Grand Prix for Good на фестивала Cannes Lions.

IMG_3047.JPG 2 MB Open for entries- The Big C global brief to end the stigma of cancer in the workplace is now open for entries.docx 14 KB The Big C Brief Open for entries_newsrelease 11072023.docx 94 KB

 

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България