Глобалният бриф „The Big C“ за премахване на стигмата около рака на работното място е отворен за участие
По време на фестивала Cannes Lions, водещи творчески лидери от Edelman, IPG, Omnicom, Publicis и WPP обединиха сили и представиха един от най-важните и комплексни брифове, който индустрията е виждала и който може остави следа в живота на близо 4 милиарда души. Заданието цели да създаде програма, преживяване или кампания, която отговаря на културните особености и която да помогне за заличаване на стигмата около рака на работното място.
Кандидатсването за „The Big C“ официално е отворено от 10 юли (понеделник) 2023 г.
Брифът кани професионалисти от цялата комуникационна и творческа индустрия, както и отвъд нея – индивидуални участници, групи от двама или отбори от различни агенции – да създадат кампания, която ще стартира на Световния ден за борба с рака през 2024 г. Идеята ще е част от глобална мултимедийна кампания, в която ще се инвестират 100 милиона долара.
С помощта на системите и методлогията на Cannes Lions, журито ще оценява в състав от старши творчески и стратегически ръководители в петте холдингови компании. Сюзън Кредъл (глобален председател и главен творчески директор на FCB), Чака Собхани (главен творчески директор на Leo Burnett), Луис Санчес (главен творчески директор на BBDO NA), Джуди Джон (главен творчески директор на Edelman) и Деби Вандевен (главен творчески директор на VMLY&R) .
Крайният срок за кандидатстване е 15 септември (петък). Оценяването ще се проведе през октомври, а в края на същия месец ще бъде обявен и победителят, който ще получи и пропуск за Cannes Lions 2024.
За повече информация, моля посетете www.workingwithcancerpledge.com.
За Working with Cancer:
Working with Cancer има за цел напълно да премахне стигмата около рака на работното място. Програмата, първоначално лансирана от Publicis Groupe, се превърна в силен съюз между големи международни компании – над 600 бизнеса, подкрепящи инициативата и засягащи над 200 милиона служители, обединени от желанието да създадат най-отворената, подкрепяща и прогресивна работна култура за хората, страдащи от рак. Програмата наскоро беше отличена с наградата Lions Health Grand Prix for Good на фестивала Cannes Lions.
IMG_3047.JPG
JPG - 2.0 Mb
Open for entries- The Big C global brief to end the stigma of cancer in the workplace is now open for entries.docx
DOCX - 14 Kb
The Big C Brief Open for entries_newsrelease 11072023.docx
DOCX - 94 Kb