Фондация Publicis лансира програмата „Working With Cancer“, за да се пребори със стигмата около рака на работното място

Фондация Publicis лансира програмата „Working With Cancer“, за да се пребори със стигмата около рака на работното място

Във време, в което един на всеки двама души е много вероятно да бъде диагностициран с рак в някой етап от живота си1, Фондацията Publicis лансира първата по рода си мулти-индустриална коалиция, за да се бори със стигмата около рака на работното място. Тя получи подкрепата на водещи благотворителни инициативи, борещи се срещу рак, както и на организации като Memorial Sloan Kettering Cancer Center (MSK), Mac Millan Cancer Support и the Gustave Roussy Institute.

През април 2022 г. главният изпълнителен директор на Publicis Groupe, Артур Садун, беше диагностициран, а в последствие излекуван от рак. След като публично оповести състоянието си, той получи хиляди съобщения от хора, които изпитват страх не само от това, че могат да изгубят живота си, но и работата си.

Всички тези послания са отражение на смразяващата реалност, която инициативата Working with Cancer“ цели да адресира: 50% от раково болните пациенти се страхуват да споделят на работодателите си за своята диагноза, въпреки че 92% от тях чувстват, че подкрепата, която получават на работното си място, има позитивен ефект върху здравето им.

На 17-ти януари в Давос „Working with Cancer“ ​ в партньорство със Световен Икономически форум (WEF) отправи призив към някои от най-влиятелните световни компании да се ангажират към каузата и да се обединят около изграждането на най-отворената, подкрепяща и прогресивна работна култура за своите служители. Каузата ще покани всеки бизнес по света - голям и малък, да се присъедини към движението на Workingwithcancerpledge.com. През платформата компаниите получават възможността да дадат своя личен ангажимент към служителите, страдащи от ракови заболявания, в рамките на техните организации.

Working with Cancer Pledge
Learn more about how companies are taking the Working with Cancer Pledge to provide a more recovery-forward culture at work for all employees with cancer.
www.workingwithcancerpledge.com

Ангажиментът, който Pulicis поема, включва гарантирането на работа на болните от рак служители за поне една година, както и осигуряването на необходимата кариерна помощ не само за тях, но и за болногледачите в организацията. Това обещание ще бъде засилено чрез кампанията - ,,Work/Life“, която илюстрира трудностите, с които раково болните пациенти се сблъскват, когато трябва да крият заболяването от колегите си.

Още с лансирането си, „Working with Cancer“ ​ получи подкрепата на ключови световни компании като Abbvie, Adobe, AXA, BankofAmerica, BNPParibas, BT, Carrefour, Citi, Disney, EE, Google, Haleon, L’Oréal, Lloyd’s, LVMH, Marriott, McDonald’s, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Orange, Omnicom, Pepsico, Reckitt, RenaultGroup, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon и Walmart.

По случай Световния ден за борба с рака, 4-и февруари, „Working with Cancer“ ще проведе мащабна медийна кампания, за да насърчи повече хора да вземат участие в инициативата и да подкрепят болните от рак колеги. За да има още по-голям отзвук, инициативата ще бъде подкрепена от медийна кампания на стойност 100 милиона долара, средства дарени от щедри партньори по целия свят.

Артур Садун, главен изпълнителен директор на PublicisGroupe:
Тежката реалност е, че независимо дали директно или косвено, всеки един от нас ще трябва да се сблъска с рак в живота си и на работното място. Компаниите имат ключова роля в това. „WorkingwithCancer“ е изключително важна инициатива, в която много бизнеси вече инвестират. Правейки своите усилия по-постижими и видими, заедно можем да намалим тревожността и стигмата около рака на работното място и да повлияем положително на човешкото здраве. Чрез истински задружен подход, малко вложено усилие от всеки един от нас се превръща в дълбок и траен положителен отпечатък за раково болните на работа.

 

Д-р Селуин М. Викерс, FACS, президент и главен изпълнителен директор на MSK:
В MSK сме горди да бъдем част от основателите на „WorkingwithCancer“, както и да поемем такъв важен ангажимент. Като доктори и учени, които са посветили живота си на грижите и лечението на пациенти, болни от рак, ние сме наясно с травмата, която болестта причинява на пациентите и техните близки. Колективната инициатива за нормализиране на разговорите около рака на работното място е изключително необходима, за да помогне на хората да се чувстват подкрепени по време на тяхното лечение от рак.

Ангажиментът на Publicis Groupe:

  1. Осигуряване на работа, достойно заплащане и бонуси за всички служители на Publicis Groupe, които са диагностицирани с рак, за поне 1 година, за да могат изцяло да се фокусират върху лечението си.
  2. На всички служители на Publicis Groupe, които са болни от рак*, ще бъде предоставена индивидуална кариерна подкрепа, когато се завърнат на работа.
  3. Всички засегнати служители на Publicis Groupe ще имат достъп до вътрешна общност от доброволци (колеги), които са подготвени да дадат подходяща подкрепа през платформата Marcel.
  4. Всички служители на Publicis Groupe, които са в ролята на основен болногледач на пациент в своето семейство, ще получат индивидуална лична и професионална помощ в навигирането на времето си, за да могат успешно да поддържат енергията си на работното място и като болногледачи.

*Ангажиментът на Publicis Groupe обхваща служители, които страдат от всички форми на рак, както и от други хронични заболявания и сериозни здравословни състояния, които изискват специална медицинска грижа, дефинирана от държавата, в която живеят.

 

За Publicis Groupe България-The Power of One:

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа ​ – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.

Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Компанията също е експертен център за „Разузнаване на социалните мрежи“, чийто отдел работи с чужди пазари от мрежата на Publicis Groupe. Екипът има познания на повече от 25 езика и анализира тенденциите и нагласите в потребителското съзнание и поведение, преди те да са станали актуални, ​ ​ като по този начин маркетинг експертите имат възможността да интегрират тази информация в дългосрочните си стратегии и процеси на марките и компаниите.

През 2022 г. Publicis Groupe България разраства технологичната си експертиза с екипи от ИТ разработчици, които работят за създаването на дигитални маркетинг платформи за глобални клиенти на Publicis.

 

1 ​ ​ ​ По данни на Британския журнал за рак, 3-ти март 2015 г. и Международната агения за изследвания на рака (IARC), 2020 г.

Publicis Foundation launches Working With Cancer_BG 20012022.docx 97 KB working with cancer.jpg 140 KB working with cancer-F.jpg 76 KB working with cancer-M.jpg 149 KB
Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

 

Publicis Groupe България
относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България