Фармацевтичната компания Organon и сдружение „Зачатие“ информират за проблемите, свързани с репродуктивното здраве
Инициативата се проведе по време на месеца на Европейската седмица на фертилността
Фармацевтичната компания Organon проведе образователна кампания, свързана с репродуктивното здраве и проблеми по време на Европейската седмица на фертилността в средата на ноември. Инициативата се проведе съвместно със сдружение „Зачатие“, а в нея се включиха три столични болници.
По време на кампанията в болниците, двете компании раздадоха на посетителите образователни материали от Organon, както и книгата „Пътят към родителството“ – пътеводител, специално създаден от „Зачатие“ и имащ за цел да информира относно репродуктивното здраве. Болниците, които се включиха в инициативата бяха Аджибадем Сити Клиник УМБАЛ Токуда, Медицински комплекс „Д-р Щерев“ и ВИТА - Многопрофилна болница за активно лечение.
„Щастливи сме тази година да бъдем в партньорство със сдружение „Зачатие“, които от години информират по темата с репродуктивността и са помогнали на стотици двойки да сбъднат своята мечта за семейство. Organon е основана с цел и ангажимент да инвестира в иновации, които адресират теми за женското здраве” споделя Александър Ганчев, Управител, Organon България.
Тематично, кампанията се провежда в месеца на Европейската седмица на фертилността. Тя се отбелязва от 2016 година и цели да освети темата за репродуктивното здраве, безплодието и възможностите пред двойките с подобни проблеми. По време на инициативата, събитията се провеждат както в социалните медии, организирани от Fertility Europe и националните асоциации, така и събития, организирани от асоциациите-членки в съответните им държави.