“Един ден може да остави следа, както и една дума!” е темата на програмата „Мениджър за един ден“ на Джуниър Ачийвмънт България през 2021 година

“Един ден може да остави следа, както и една дума!” е темата на програмата „Мениджър за един ден“ на Джуниър Ачийвмънт България през 2021 година

На 23 март тази година ученици и студенти от цялата страна ще влязат в ролята на “Мениджър за един ден”. В изцяло нова дигитална среда, участниците ще имат възможността за ден да станат част от екипа на водещи български и международни компании. Организации и компании – домакини, както и участници, могат да се регистрират на mfd.jabulgaria.org

Акцентът на инициативата „Мениджър за един ден“ тази година ще бъде поставен върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация.

В рамките на деня ученическите екипи ще получат възможността да надникнат в работата на една компания, ще могат да зададат своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно.

Световният икономически форум в Давос нарежда ефективното общуване и колаборация сред ключовите умения на 21 век. Затова и фокусът на тазгодишното издание на “Мениджър за един ден” е темата за комуникацията като основа за ефективно сътрудничество и създаване на нови модели на партньорство и взаимодействие в обществото.

Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия.”  - споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на JA България.

Един ден, наситен с вдъхновения и възможности, може да бъде ключов за професионалното ориентиране на младежите, както и за тяхната мотивация за успех.

В края на деня участниците ще получат още една доза вдъхновение. Отговор на въпроса “Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис като човек, който доказано може да борави с думите, така че да оставя аудиторията си усмихната.

Story image
“За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България “Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече, предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях, да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя той.

19-то поредно издание на “Мениджър за един ден” превръща ограниченията, създадени от пандемията, в по-широко отворени врати на възможности. Компактният онлайн формат на тазгодишното събитие ще позволи на компаниите-домакини да приемат гостуващи екипи от цялата страна и да споделят един ден с тях – ден, който ще ги вдъхнови с надежда и професионален заряд. Официални комуникационни партньори на „Мениджър за един ден“ са bTV Media Group, Manpower Bulgaria и Publicis Groupe България.

С това емблематичната програма на JA Bulgaria ще постигне още по-голям мащаб. От създаването си досега над 4 500 бизнес мениджъри са споделили 36 000 часа от своето професионално ежедневие с повече от 35 000 ученици и студенти от цялата страна. Към инициативата тази година проявиха огромен интерес и заявиха своето участие компании като Кока-Кола ХБК България, Нестле България, ИТА Груп България, HP Inc, Новартис, УникредитБулбанк и много други. Заявете участие и вие: mfd.jabulgaria.org


За JABulgaria:

Вече над 20 години JABulgaria е водеща нестопанска международна организация у нас, с утвърдена репутация в предоставянето на иновативно и модерно образование от най-ранна възраст до университета. Портфолиото от образователни продукти и услуги включва програми в 3 тематични области: предприемачество, финансова грамотност и умения за работа. JA използва т.нар. прогресивен или надграждащ предишните етапи модел на образование („от АБВ до PhD“), чрез който устойчиво се изгражда ключовата компетентност предприемчивост и инициативност. Образователната философия на JA се базира на методите на учене чрез правене и смесено обучение (blendedlearning) с използване на дигитализирано интерактивно съдържание и високи технологии. Бизнес моделът на организацията се отличава с тясно сътрудничество с бизнеса и хората от практиката, които участват в създаването и предоставянето на образователно съдържание, обучение и услуги, както и разработването на политики в областта на образованието и предприемачеството. Екипът на организацията вярва и работи за каузата „От предприемчиви хора към щастлива нация“. JABulgaria е член на JAWorldwide и JAEurope и годишно достига до 30,000 ученици и студенти от 450 населени места в страната.


За повече информация:

Васил Димитров

Мениджър Партньорства и Маркетинг, JABulgaria

тел. +359 879 635 690

 

MFD Key Visual PR social final 21 02 22.png 428 KB JAB MFD Press Release 01 FINAL 21 02 22.doc 73 KB

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България