Днес Rakuten Viber подписа Европейска директива, за да гарантира по-голяма сигурност за своите потребители

Днес Rakuten Viber подписа Европейска директива, за да гарантира по-голяма сигурност за своите потребители

Компанията прави още една важна крачка към ангажимента си за изграждане на безопасна и сигурна платформа за комуникация

Rakuten Viber, водещата платформа за разговори и съобщения се присъединява към Европейската директива, целяща да предотврати разпространението на език на омраза онлайн. Споразумението бе подписано от Идит Арад, главен съветник на Rakuten Viber по юридическите въпроси и Европейския комисар по правосъдието ​ – Дидие Райндерс днес в Брюксел.

Мисията на Viber е да ​ свързва хората по целия свят чрез сигурни лични чатове, групи и канали в платформата. Viber продължава да бъде едно от най-популярните приложения за комуникация в Централна и Източна Европа с цели 76% пенетрация на мобилни устройства. На първо място за компанията продължава да бъде осигуряването на възможно най-защитената и безопасна платформа за разговори.

Неправителствените организации, които са част от директивата, са Испанската обсерватория за расизъм и ксенофобия (OBERAXE) в Испания, Международната лига срещу расизма и антисемитизма (LICRA) във Франция, Учебен център Regis в Италия, Национална организация за правата на ЛГБТ (LGL) в Литва и много други в цяла Европа.

Как помага Viber?

Работата на Viber е да интегрира необходимите инструменти, с които НПО-тата и властите могат да сигнализират за коментари, съдържащи омраза или дискриминация. Това ще става с попълване на специален формуляр в платформата, който позволява бързото премахване на неподходящо съдържание, след като то е идентифицирано от организациите. По този начин Viber може да гарантира, че всяко преживяване в платформата е позитивно като предпазва своите потребители от ​ разпространение на незаконно съдържание.

Компанията инвестира ресурси за обучение и подкрепа на своите екипи за модерация, които ще правят оценки на съдържанието и ще предприемат необходимите стъпки за премахването му. За да осигури по-добро разбиране и по-лесно използване на наличните инструменти, Viber също ще осигурява обучения и допълнителна техническа подкрепа на НПО организациите.

Каналите на Viber са продуктът, който ще спечели най-много от подписването на Директивата за поведение. Хората по целия свят могат да се абонират за канали, за да открият последните новини, да участват в интересни и забавни анкети и куизове, както и да имат достъп до ексклузивно съдържание. Каналите също така предоставят публична платформа за дискусии, а Директивата ще гарантира, че се предприемат нужните стъпки за модерация на съдържанието и предпазването от език на омраза.

Според последния доклад на Директивата за поведение, в 81% от подадените сигнали, тяхната оценка е направена за по-малко от 24 часа, след което сапредприети нужните действия. От Viber също планират да се премахва докладваното съдържание в срок от 24 часа. Директивата за поведение е доказан инструмент, използван от много онлайн платформи в глобален мащаб.

„Във Viber винаги поставяме на първо място поверителността и безопасността на своите потребители. С присъединяването ни към Директиватание им осигуряваме още една допълнителна защита.“, споделя Идит Арад, главен съветник на Rakuten Viber по юридическите въпроси. „Обширният списък с функции за поверителност на Viber, като криптиране от край до край, изчезващи съобщения и скрити чатове, предоставят на нашите потребители сигурност в тяхното ежедневно общуване. Сега те могат да се наслаждават на най-доброто съдържание и в Каналите на Viber,, знаейки, че сме направили най-сигурното за тях.

Освен с премахването на всякакъв език на омраза в платформата, Rakuten Viber се стреми да се бори срещу други неетични дейности и да предотвратява допълнителни незаконни действия като трафик на хора, контрабанда, измами и др.


За Rakuten Viber:

В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Нашите потребители по света имат достъп до разнообразие от функционалности като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си.

Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Rakuten Viber е официален канал за комуникация на FC Barcelona, както и официален партньор на Golden State Warriors за изпращане на съобщения и разговори.

Присъединете се към Viber и се насладете на най-доброто комуникационно изживяване в света.

1005_Viber EU Code of Conduct.docx 52 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България