„Димитър Маджаров“ с най-високото отличие в категория „Храни и Месни продукти“ от Superbrands 2019

„Димитър Маджаров“ с най-високото отличие в категория „Храни и Месни продукти“ от Superbrands 2019

Марката „Димитър Маджаров“ в категория „Храни и Месни продукти“ бе избрана за най-качествена, според журито на организацията и независимо онлайн гласуване проведено сред 2095 мъже и жени. Това е четвъртата награда, която компанията получава от глобалната организация. Призът бе връчен на г-н Димитър Маджаров и г-жа Юлия Маджарова на бляскава церемония в сряда, 27.11.

„Благодарни сме за тази голяма чест, която ни отдават както нашите потребители, така и експертното жури на „Superbrands”. Награди като тази ни показват, че продуктите, които произвеждаме се оценяват високо именно заради тяхното добро качество.“, коментира Димитър Маджаров, собственик на компанията, технолог по образование.
Story image

За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи своите награди за отличен брандинг на водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center.

„Superbrands предоставя възможност на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин – като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands – да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света – това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands“, каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.
Story image

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands.

За Димитър Маджаров:

С повече от 25-годишна история, компания е утвърден производител на висококачествени, традиционни за българската кухня продукти. Марката „Димитър Маджаров” запазва семейните ценности и до днес, обвързвайки ги с качествата на своите продукти. Вярата, грижата и доверието са основата на ежедневния стремеж на компанията - колбаси и месни деликатеси с безкомпромисно качество и любими млечни продукти, приготвени в съответствие с традиционните рецепти.

От своето създаване марката „Димитър Маджаров” се налага като гаранция за висококачествени храни, с отличен автентичен вкус на месните и млечните продукти.

Именно постоянното качество и вкусови  характеристики правят марката предпочитан избор за потребителите. През последните повече от 20 години продуктите  на компанията са отличени с над петнадесет награди за качество от изложенията „Месомания” и „Светът на млякото“ - София, от Международен панаир - Пловдив, и др. „Димитър Маджаров” е отличена като най-качествената, надеждна и уникална марка сред българските потребители в своя клас в Superbrands 2010 и Superbrands 2014 и 2017. За клиентското доверие се в бранда ежедневно работят повече от 300 души, заети и в двете производства. По пазарните данни от първото шестмесечие на 2019г в сравнение със същия период на 2018г. компанията отново генерира ръстове в категориите бели саламурени сирена, кисели млека и сурово сушени колбаси.

Press Release_Madjarov_SuperbrandsPrize_28112019.docx 92 KB
Румяна Танчева PR мениджър at MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, една от най-големите маркетинг и комуникационни групи в страната, която функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България