Digitas Sofia допълва портфолиото си от услуги с управление на рекламни кампании в TikTok в България
Дигиталаната агенция ще предоставя на бизнесите възможности за развитие и ангажиране на аудиториите им в TikTok благодарение на доказаната си експертиза в маркетинг на ефективността, и дигиталния творчески продукт
Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България, вече предоставя управление на рекламни кампании в платформата TikTok в България, като неин стратегически партньор за пилотно внедряване на TikTok Ads на пазарите от Централна и Източна Европа. Екипите на Digitas имат доказан опит в маркетинг на ефективността (performance marketing), който е от ключово значение за правилното планиране на реклама в TikTok, така че компаниите да успяват да достигнат до аудиториите си по нов, креативен и резултатен начин.
Макар и сравнително млада социална мрежа TikTok бързо набира популярност в България. Според данни на платформата българските потребители са над 2 млн. месечно, отварят приложението над 15 пъти на ден и прекарват средно над 80 минути дневно в гледане на видео съдържанието. Затова TikTok избира именно българския пазар за един от първите в Централна и Източна Европа, който да разполага с TikTok Ads.
Освен познанията си в дигитална стратегия, маркетинг в социалните мрежи и дигитален критейтив, Digitas Sofia има стабилна експертиза в анализа и оптимизацията данни и конверсии, които са важни за имплементирането и проследяването на пиксели в платформата чрез TikTok API.
„Интересен факт е, че потребителите на платформата нямат проблем с виждането на реклами, стига те да не прекъсват тяхното забавление. Брандовете, които успяват да бъдат по-забавни и ангажиращи със съдържанието, което потребителите вече консумират, печелят битката за вниманието им и създават по-пълноценна връзка с тях. Това е особено важно при създаването на бранд предпочитания, особено сред поколението Z.“ - споделя Александър Георгиев, директор бизнес трансформации в Digitas, част от Publicis Groupe България, и допълва: „За рекламодателите, фокусирани върху ефективността, до сега съществуваха само две опции, които носеха по-голямата част от конверсиите: Meta и Google. В резултат на което, значителна част от бюджетите се инвестираха в тези две екосистеми. Въпреки това, по-високите инвестиции в тези платформи често водят до намаляваща възвръщаемост. Въвеждането на TikTok Ads в България е важна стъпка от развитието на дигиталния маркетинг в страната. Данните от други пазари предполагат, че TikTok може да бъде отличен канал за постигане на бизнес резултати, което е обещаващо за нашия пазар.“
TikTok се радва на успех благодарение на възможностите за развиване на креативността, която предлага на потребителите, и разнообразните общности, които се създават в платформата – вече има над 10 000 такива. А малко над 70% от потребителите вярват, че могат да намерят общности, които отразяват различни аспекти на тяхната личност. Освен това проучвания на платформата показват, че близо 50% от ръста на продажбите на марките се дължи на по-креативното съдържание. Ето защо TikTok Ads предлага не само добро таргетиране на аудиторията, но и уникални рекламни възможности.
„Важно е да отбележим, че видео рекламите в платформата са пропускаеми, за разлика от други платформи, и това е подкрепяно от потребителите. 73% от тях са съгласни, че възможността да пропуснат видеата ги прави по-ангажирани, докато 56% от потребителите са по-склонни да консумират спонсорирани видеа, когато имат възможност да ги пропуснат.“ - добавя Александър Георгиев.
Към момента рекламодателите не разполагат с директен достъп до TikTok Ads и опцията за реклама в платформата е чрез партньорство с агенции като Digitas Sofia.
Digitas_TikTok_Аds_Press release_07082024.docx
DOCX - 1.5 Mb
DigitasXTikTok.jpg
JPG - 77 Kb
Ива Григорова