Digitas представя своя нов творчески директор
Антон Георгиев поема ролята на творчески директор на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България
Антон Георгиев е новият творчески директор на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България. Заедно с екипа на Digitas, Антон ще развива дигиталното творческо обслужване на клиентите, за да създава и поддържа трайни връзки между брандове и социални мрежи. Фокусът му ще стъпи върху разбирането и прилагането на всички нови тенденции (минали, настоящи и бъдещи), качествено съдържание с акцент върху видео и разработване на кампании в различни формати за социалните мрежи и дигиталните платформи.
,,Дигиталният свят се развива по-скоростно от всякога и е важно нашите екипи винаги да са в крак с новоститеи технологиите и в същото време да запазят творческата мисъл, качественото съдържание и любовта към професията. Антон има много познания и опит за начина, по който работи индустрията, както от бизнес гледна точка, така и през призмата на творчеството. Това го прави професионалист с изключително еклектичен набор от идеи, визии и заряд, който знае какво е чувството да си част от дигитален екип и да ръководиш такъв. Творческата му визия и професионалната му перспектива ще разкрият много нови хоризонти пред Digitas докато, същевременно, разширяват и обогатяват съществуващите такива.“ - коментира Ваня Дунчева, управляващ директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
Digitas прилага медийни, технологични, творчески и бизнес решения в работата си по конкурентни локални стратегии, e-commerce обслужване, b2b активации, консултиране и изграждане на технологични инфраструктури, базирани на данни за клиентите. През януари тази година агенцията разшири портфолиото си от дигитални услуги, след като Publicis Groupe обяви придобиването на Advertise BG, една от водещите агенции за маркетинг на ефективността (performance marketing) в България.
,, Динамичната комуникационна среда, в която работим е предизвикателство, но и невиждана възможност за разгръщане на творчески идеи и достигане до повече хора по смислен и полезен начин. Стремим се не просто да бъдем винаги адекватни на трендовете, но и да търсим подходи, които ги изпреварват и дори задават. Рекламните кампании на бъдещето са тези, които обединяват смели творчески решения с изключително добро познаване на дигиталната среда и технологиите. Нашата цел е да използваме пълния потенциал на медиа и криейтив, за да постигаме целите на марките, за които работим и да растем заедно с тях.“ – добавя Антон Георгиев.
Антон е в рекламната индустрия от над 14 години, като пътят му започва класически – като стажант-копирайтър, и продължава впечатляващо – като творчески лидер в Havas Sofia и творчески директор в Publicis Sofia. Работил е в едни от най-престижните рекламни агенции в България и негови проекти са получавали награди на български и международни фестивали по творчество.Освен изявите му на рекламната и маркетинг сцена, Антон пише и разкази и поезия. През 2019 г. излиза дебютната му книга - ,,Морски записи”, която започва като проект в социалните мрежи (@sea_tapes) и олицетворява две от най-силните страни на Антон – качественото писане и изкуството на социалните мрежи.
За Digitas: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.
Digitas в Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas.
За Publicis Groupe България -The Power of One:
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
Компанията също е експертен център за „Разузнаване на социалните мрежи“, чийто отдел работи с чужди пазари от мрежата на Publicis Groupe. Екипът има познания на повече от 25 езика и анализира тенденциите и нагласите в потребителското съзнание и поведение, преди те да са станали актуални, като по този начин маркетинг експертите имат възможността да интегрират тази информация в дългосрочните си стратегии и процеси на марките и компаниите.
През 2022 г. Publicis Groupe България разраства технологичната си експертиза с екипи от ИТ разработчици, които работят за създаването на дигитални маркетинг платформи за глобални клиенти на Publicis.
Ива Григорова
Anton_Georgiev_digitas.jpg
JPG - 856 Kb
Digitas Sofia_New Creative Director_Press Release_07.02.2023.docx
DOCX - 1.5 Mb