Digitas представя своя нов творчески директор

Антон Георгиев поема ролята на творчески директор на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България

Антон Георгиев е новият творчески директор на дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България. Заедно с екипа на Digitas, Антон ще развива дигиталното творческо обслужване на клиентите, за да създава и поддържа трайни връзки между брандове и социални мрежи. Фокусът му ще стъпи върху разбирането и прилагането на всички нови тенденции (минали, настоящи и бъдещи), качествено съдържание с акцент върху видео и разработване на кампании в различни формати за социалните мрежи и дигиталните платформи. ​

,,Дигиталният свят се развива по-скоростно от всякога и е важно нашите екипи винаги да са в крак с новоститеи технологиите и в същото време да запазят творческата мисъл, качественото съдържание и любовта към професията. Антон има много познания и опит за начина, по който работи индустрията, както от бизнес гледна точка, така и през призмата на творчеството. Това го прави професионалист с изключително еклектичен набор от идеи, визии и заряд, който знае какво е чувството да си част от дигитален екип и да ръководиш такъв. Творческата му визия и професионалната му перспектива ще разкрият много нови хоризонти пред Digitas докато, същевременно, разширяват и обогатяват съществуващите такива.“ - коментира Ваня Дунчева, управляващ директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.

Digitas прилага медийни, технологични, творчески и бизнес решения в работата си по конкурентни локални стратегии, e-commerce обслужване, b2b активации, консултиране и изграждане на технологични инфраструктури, базирани на данни за клиентите. През януари тази година агенцията разшири портфолиото си от дигитални услуги, след като Publicis Groupe обяви придобиването на ​ Advertise BG, една от водещите агенции за маркетинг на ефективността (performance marketing) в България.

,, Динамичната комуникационна среда, в която работим е предизвикателство, но и невиждана възможност за разгръщане на творчески идеи и достигане до повече хора по смислен и полезен начин. Стремим се не просто да бъдем винаги адекватни на трендовете, но и да търсим подходи, които ги изпреварват и дори задават. Рекламните кампании на бъдещето са тези, които обединяват смели творчески решения с изключително добро познаване на дигиталната среда и технологиите. Нашата цел е да използваме пълния потенциал на медиа и криейтив, за да постигаме целите на марките, за които работим и да растем заедно с тях.“ добавя Антон Георгиев.

Антон е в рекламната индустрия от над 14 години, като пътят му започва класически – като стажант-копирайтър, и продължава впечатляващо – като творчески лидер в Havas Sofia и творчески директор в Publicis Sofia. Работил е в едни от най-престижните рекламни агенции в България и негови проекти са получавали награди на български и международни фестивали по творчество.Освен изявите му на рекламната и маркетинг сцена, Антон пише и разкази и поезия. През 2019 г. излиза дебютната му книга - ,,Морски записи”, която започва като проект в социалните мрежи (@sea_tapes) и олицетворява две от най-силните страни на Антон – качественото писане и изкуството на социалните мрежи.

 

За Digitas: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.

Digitas в Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas.

За Publicis Groupe България -The Power of One:

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа ​ – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.

Publicis Groupe България обединява девет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Компанията също е експертен център за „Разузнаване на социалните мрежи“, чийто отдел работи с чужди пазари от мрежата на Publicis Groupe. Екипът има познания на повече от 25 езика и анализира тенденциите и нагласите в потребителското съзнание и поведение, преди те да са станали актуални, ​ ​ като по този начин маркетинг експертите имат възможността да интегрират тази информация в дългосрочните си стратегии и процеси на марките и компаниите.

През 2022 г. Publicis Groupe България разраства технологичната си експертиза с екипи от ИТ разработчици, които работят за създаването на дигитални маркетинг платформи за глобални клиенти на Publicis.

Ива Григорова

Директор PR бизнес, MSL Sofia

Anton_Georgiev_digitas.jpg

JPG - 856 Kb

Digitas Sofia_New Creative Director_Press Release_07.02.2023.docx

DOCX - 1.5 Mb

 

 

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5 София 1618, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg