Chivas Regal се присъединява към армията на Balmain за създаването на лимитирана серия шотландско уиски

Chivas Regal се присъединява към армията на Balmain за създаването на лимитирана серия шотландско уиски

Оливие Рустейн съчетава характерния стил на Balmain с луксозната естетика на Chivas за една модерна интерпретация на шотландското уиски

Тази есен два легендарни бранда, Chivas Regal и Balmain, обединяват усилия, за да представят лимитирана серия Chivas XV х Balmain. Съчетавайки неподражаемия френски усет за стил с отличителния характер на 15-годишното шотландско уиски на Chivas, колаборацията ще се осъществи под формата на два ексклузивни дизайна на бутилката и опаковката, създадени от Chivas в партньорство с творческия директор на Balmain - Оливие Рустейн.

Ексклузивното партньорство обхваща по автентичен начин споделената визия на двама доказани лидери в своята област в точния бленд от традиции, смелост и иновации. Дръзкият поглед към модата на Balmain се преплита с нестандартния подход към кехлибарената напитка на Chivas в премиум изживяване, което ще промени представите за съвършенство и лукс. Вълнуващата история за новия модерен силует на Chivas XV е вдъхновена от стремежа за отличимост, който обединява в перфектна симбиоза духа на луксозната френска мода с иконата на изисканото шотландско уиски.

„Идентично на Balmain, Chivas винаги се е придържал към най-високите стандарти и нито една от марките не се страхува да премине границите и да наруши остарелите практики. Тези, които познават стила на Balmain, ще забележат, че това уникално сътрудничество включва отличителния подпис на бранда - масивната златна верига. Винаги, когато съм използвал тази привличаща окото украса в колекциите си, тя е служила като символ на предизвикателния дух на нашата бунтарска Balmain армия - смело и дръзко отношение, което празнуват и Chivas, и Balmain.“ – споделя творческият директор на френската модна къща.

Колекцията на Chivas XV, официално лансирана на световния пазар от 5 октомври, включва два смели дизайна на Balmain, въплъщаващи емблематичния стил и легендарния успех, свързан с всеки от брандовете. Първата серия, наречена Gold Edition, е изключително лимитирана и индивидуално номерирана златна бутилка, която е украсена с отличителните детайли на Balmain - метална броня и вериги. За ценителите на ексклузивния вкус в България са предвидени 100 неподражаеми бутилки от изисканото шотландско уиски. Втората визия, която ще бъде налична в края на ноември, съживява разпознаваемият силует на Balmain, чрез симетричен дизайн на вериги и колани в опаковката, вдъхновени от последните колекции на модната къща.

Повече информация може да откриете на https://www.chivas.com/bg-BG/our-collection/chivas-xv-balmain-drop1


За MSL София

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL София е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

 

За Publicis Groupe - The Power of One

Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

Publicis Groupe България обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.

Balmain X CHIVAS XV_PressRelease.docx 32 KB ChivasXV-Balmain.jpg 5 MB

 

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България