Chivas Regal се присъединява към армията на Balmain за създаването на лимитирана серия шотландско уиски
Оливие Рустейн съчетава характерния стил на Balmain с луксозната естетика на Chivas за една модерна интерпретация на шотландското уиски
Тази есен два легендарни бранда, Chivas Regal и Balmain, обединяват усилия, за да представят лимитирана серия Chivas XV х Balmain. Съчетавайки неподражаемия френски усет за стил с отличителния характер на 15-годишното шотландско уиски на Chivas, колаборацията ще се осъществи под формата на два ексклузивни дизайна на бутилката и опаковката, създадени от Chivas в партньорство с творческия директор на Balmain - Оливие Рустейн.
Ексклузивното партньорство обхваща по автентичен начин споделената визия на двама доказани лидери в своята област в точния бленд от традиции, смелост и иновации. Дръзкият поглед към модата на Balmain се преплита с нестандартния подход към кехлибарената напитка на Chivas в премиум изживяване, което ще промени представите за съвършенство и лукс. Вълнуващата история за новия модерен силует на Chivas XV е вдъхновена от стремежа за отличимост, който обединява в перфектна симбиоза духа на луксозната френска мода с иконата на изисканото шотландско уиски.
„Идентично на Balmain, Chivas винаги се е придържал към най-високите стандарти и нито една от марките не се страхува да премине границите и да наруши остарелите практики. Тези, които познават стила на Balmain, ще забележат, че това уникално сътрудничество включва отличителния подпис на бранда - масивната златна верига. Винаги, когато съм използвал тази привличаща окото украса в колекциите си, тя е служила като символ на предизвикателния дух на нашата бунтарска Balmain армия - смело и дръзко отношение, което празнуват и Chivas, и Balmain.“ – споделя творческият директор на френската модна къща.
Колекцията на Chivas XV, официално лансирана на световния пазар от 5 октомври, включва два смели дизайна на Balmain, въплъщаващи емблематичния стил и легендарния успех, свързан с всеки от брандовете. Първата серия, наречена Gold Edition, е изключително лимитирана и индивидуално номерирана златна бутилка, която е украсена с отличителните детайли на Balmain - метална броня и вериги. За ценителите на ексклузивния вкус в България са предвидени 100 неподражаеми бутилки от изисканото шотландско уиски. Втората визия, която ще бъде налична в края на ноември, съживява разпознаваемият силует на Balmain, чрез симетричен дизайн на вериги и колани в опаковката, вдъхновени от последните колекции на модната къща.
Повече информация може да откриете на https://www.chivas.com/bg-BG/our-collection/chivas-xv-balmain-drop1
За MSL София
MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.
MSL София е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
За Publicis Groupe - The Power of One
Publicis Groupe е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения.
Publicis Groupe България обединява над десет специализирани звена - Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Red Lion, Digitas, MSL, Publicis Dialog, Brandworks, Crank, Zenith и Starcom, които работят в областта на рекламата, връзките с обществеността, промоционален и събитиен маркетинг, маркетинг към купувача и комуникация на местата на продажба, стратегическо планиране и бизнес дизайн, дигитални маркетингови и бизнес решения, производство на аудиовизуални продукти, медийни стратегии и медийно планиране и купуване.
Balmain X CHIVAS XV_PressRelease.docx
DOCX - 32 Kb
ChivasXV-Balmain.jpg
JPG - 5.0 Mb