AVON ПOДКРЕПЯ ЖЕНИТЕ ОТ 135 ГОДИНИ И ТОВА Е САМО НАЧАЛОТО

AVON ПOДКРЕПЯ ЖЕНИТЕ ОТ 135 ГОДИНИ И ТОВА Е САМО НАЧАЛОТО

За да отпразнува 135 години отстояване на жените и красотата, Avon удвоява обещанието си да им помогне по пътя към тяхната увереност и трансформирането на живота им към още по-добро. Пионерът в сферата на красотата обяви редица подобрения в модела си на работа, отношенията си и социално отговорните си каузи.  

Avon създава бюти шефовете на бъдещето

Avon продължава да адаптира своя бизнес модел, за да се развива с времето - подобреното мобилно потребителско изживяване и нови функции за Avon On, цифровата платформа, благодарение на която представителите вече могат лесно да се свързват с клиентите си, да продават, управляват поръчките си и да имат достъп до обучение чрез приложението. Известната брошура на Avon също е напълно дигитална и е въведен нов модел на компенсация - Avon Rewards.

Създаване на по-добър свят за жените

За да отбележи своята 135-а годишнина, Avon и фондацията Avon ще отпуснат 1,35 милиона долара безвъзмездни средства за проекти, които изпълняват мисията на марката да създаде по-добър свят за жените, който е и по-добър свят за всички. Към днешна дата Avon и Avon Foundation са дарили над 1,1 млрд. долара за каузи, които имат най-голямо значение за жените по целия свят, като насилие, основано на пола, и повишаване на осведомеността за рака на гърдата.

Пресъздаване на емблематичните плакати на Avon

По повод годишнината, британският илюстратор Бет Норис пресъздава поредица от емблематичните си плакати, като използва селекция от архива с рекламни материали на Avon, представяйки главните герои и продукти през модерен поглед.

Това е едва началото

Като пионер в демократизирането на красотата с иновативни, висококачествени продукти, които са достъпни, Avon продължава да демонстрира успеха си с наближаването на 135-ия си рожден ден. Според последните финансови показатели, Avon International отбеляза силен ръст на нетните приходи от 33.6% през второто тримесечие, което доведе до увеличаване на пазарния дял в ключови категории и държави. Онлайн продажбите  сега са 2,7 пъти над нивото им преди пандемията. Компанията има и редица иновативни продукти, които ще пусне на пазара, като например Prowol Power Serum на ANEW, Power Stay Lip Stain и Far Away Beyond.

Анджела Крету, главен изпълнителен директор на Avon, споделя: „От 1886 г. създаваме красотата по различен начин и от една новаторска бизнес дама достигнахме до пет милиона представители, които работят, учат и печелят по свой начин и при свои условия. Тепърва започваме обаче и ще продължим да защитаваме жените още 135 години и повече. Навлизайки в истинската дигитална ера, се ангажираме да подобряваме целите и продуктите си и да насърчаваме всички наши представители и сътрудници, както утвърдени, така и нови, да се развиват с нас."

Честване на 135 години напредък и постижения

През своята 135-годишна история Avon има много забележителни и впечатляващи постижения, включително:

  • Продуктите на Avon са спечелили повече от 300 награди през последните три години и марката продава три червила всяка секунда
  • Avon продава седем парфюма на всяка секунда - повече от всяка друга марка
  • 70% от учените на Avon са жени
  • Заедно с клиентите и представителите, Avon дарява над 1 млрд. долара за каузите, които имат най-голямо значение за жените
  • Avon дарява 10 млн. долара на благотворителни организации по целия свят всяка година през последното десетилетие
  • Avon финансира над 16,4 скрийнинг теста в борбата с рака на гърдата и помага на 14 милиона жени да се справят с домашното насилие
  • Марката за красота е финансирала образователни стипендии на стойност над 9,3 милиона долара

Още по-екосъобразна компания

През следващите 10 години Avon ще продължи да се бори с климатичните изменения, ще продължи да работи върху опазване на биоразнообразието и намаляване на отпечатъка върху околната среда.

Компанията отправя фокус към намаляване на въглеродните емисии. През 2020 г. Avon са намалили с 53% въглеродните емисии спрямо 2005 г. Целта е през 2030 г. да постигнат 0 % въглеродни емисии и да продължат да използват възобновяеми източници, където това е възможно. Avon насочват своите усилия към понижена консумация на вода при изпълнение на операциите си, както и за намаляване на отпадъците, като вече е достигнато 93.4% ниво на рециклиране.

Компанията поема ангажимент да удвои усилията си за намаляване опаковките на продуктите, като се засили използването на рециклирани и рециклируеми материали. Що се отнася до продуктовата формула, се работи в посока на по-натурални съставки и биоразградими формули. Всички брошури се принтират на хартия от устойчиви източници.

Avon продължава да е компанията с ангажимент никога да не тества продукти или съставки върху животни.


За Avon

Avon създава красота по различен начин от 135 години. Avon е компания, която свързва хората, използвайки силата на красотата, за да промени живота към по-добро. Милиони независими търговски представители по целия свят продават емблематичните марки Avon чрез своите социални мрежи, изграждайки собствен бизнес на пълно или непълно работно време. Avon означава равенство между половете и ние вярваме, че се вслушваме в нуждите на жените, засягаме важни въпроси и създаваме положителни промени. Чрез Avon и фондация Avon дарихме над 1,1 милиарда долара, с акцент върху борбата с насилието между половете и рака на гърдата. Avon е част от Natura & Co Group. Научете повече на www.avonworldwide.com.

Avon 135 Years Press Release.docx 51 KB
Румяна Танчева Senior PR мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България