Александър Славов е начело на творческото управление на Digitas Sofia
Дигиталната агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, има своя нов творчески директор, който ще затвърди позицията на агенцията като дигитален маркетинг лидер на пазара
Александър Славов поема ролята на творчески директор на дигитална агенция Digitas, част от Publicis Groupe България, от началото на годината. Заедно с амбициозния екип от дигитални и творчески експерти, Александър интегрира план, чрез който да разгърне пълния потенциал на агенцията, превръщайки я в дигитален лидер не само за комуникационните решения, но и за технологичните.
„Още с идването си в агенцията бях впечатлен от това колко силни и амбициозни екипи са събрани – творчески, медиен и стратегически. Те са въплъщение на философията на Digitas да бъде агенция на свързаността – да функционира като един цялостен организъм, чийто системи работят в пълен синхрон. И това е една чудесна основа за развитие.“ – казва Александър Славов, творчески директор на Digitas, част от Publicis Groupe България.
“Визията ми е да превърнем Digitas Sofia в агенция, която не реагира на тенденциите на пазара, а ги поставя. Агенция, която открива предизвикателство във всеки проект и дава решение, разчитайки както на изкуствения, така и на естествения интелект. Истината е, че в днешния фрагментиран свят отвсякъде дебнат различни решения. Но сред тях винаги ще изпъкне различното решение - еднорогът. Затова чрез обединяването на творчество, данни, технология и медии създаваме мрежови преживявания, които запалват магическата връзка между бранда и хората. В Digitas целим да постигаме амбициозни резултати за нашите клиенти с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват.“
В основата на подхода на Александър стои детайлният анализ на данни, от които с екипа му извличат ключови творчески прозрения за своите клиенти. Технологиите са верен съюзник на Digitas в интеграцията им във всяка стъпка на реализация на кампаниите, тъй като те са в основата на експертизата на агенцията в световен план. За да запази човешкото и автентичното на творческите дигитални решения, екипът на Digitas работи в посока създаване на неповторимо и вдъхновяващо преживяване за аудиторията.
„Александър е изключително ценно попълнение в екипа на Digitas Sofia. Той не само споделя, но живее нашата визия за творчески решения, които са адекватни в света на AI технологиите и алгоритмичния маркетинг. Освен богатия опит в традиционни агенции, Александър има огромен опит в предоставянето на пърформанс ориентирани творчески идеи. Смятам, че това ще помогне за реализирането на нашата голяма визия да предлагаме едновременно иновативни и криейтив продукти със силно медийно изпълнение, което да носи реални бизнес резултати за нашите клиенти.“ – споделя Александър Георгиев, директор бизнес трансформации в Digitas, част от Publicis Groupe България.
Александър Славов е в сферата на рекламата и комуникацията от 15 години, през които е оставил своята значителна следа в индустрията. През годините е извървял творческото израстване от старши копирайтър в Mullen Lowe Swing, през творчески директор в All Channels Communication до творчески маркетинг стратег в Gameloft. Получил е различни творчески награди от локални и международни конкурси като ФАРА, БАПРА, IAB Mixx Awards, SABRE Awards, с екипите с които е работил. Александър има магистър по Маркетинг от Нов Български Универститет и Бакалавър по PR и комуникации от Софийски университет „Св. Климент Охридски“. Понастоящем е лектор в Digital PRO, една от най-големите програми за дигитален маркетинг в България.
Alexander Slavov.jpg
JPG - 3.7 Mb
Digitas_New Creative Director_Press release_29052024_Final.docx
DOCX - 1.5 Mb
За Digitas Sofia: Маркетинг агенция на свързаността, отдадена на това да свързва брандовете с хората чрез Истина, Свързаност и Удивление. Екипът е разнороден - има експерти в сферите на данните, стратегията, криейтив, медии и технологии, работещи безупречно заедно, комбинирайки уменията и знанията си, за да създават по-добри връзки и да постигат амбициозни резултати с идеи, които вълнуват, провокират и вдъхновяват. Еднорозите в Digitas са безгранично любопитни и напълно прозрачни. Винаги разглеждат реалното човешко поведение, за да създадат автентични връзки между брандове и потребители, клиенти и партньори, идеи и крайни резултати. Digitas има 3 500 служители в над 22 държави и 34 офиса, с разширена мрежа чрез Publicis Media от над 23 500 служители, присъстващи в повече от 100 страни по света.
Digitas в Sofia: през 2017 г. Publicis Groupe сля двете си дигитални звена: Saatchi Interactive и Modem Cybermark, с което на бял свят се появява подразделението Digital Innovation в Publicis Groupe България. През юни 2019 г. дигиталното звено се ребрандира на Digitas. След придобиването на агенцията за маркетинг ефективността Advertising BG от Групата, екипът на Digitas се разширява с технологична, медийна и ecommerce експертиза.
Ива Григорова