30 милиона трансакции месечно: Какво кара потребителите в 18 държави да избират Pepco?

Какво общо имат жените от Полша, България, Гърция, Сърбия, Португалия и 13 други европейски държави? Всички те обичат да пазаруват в Pepco, като резултатите от потребителското проучване Shopper Study показват, че повечето редовни посетители на магазините в 18 европейски държави са жени. Защо им харесва толкова много Pepco?

Проучването Shopper Study е ежегодно проучване, провеждано на пазарите, където се намират магазините Pepco, обхващащ държави като Естония, Полша, Гърция, Италия и Испания. Интервюиращите разговарят с близо 10 000 клиенти, за да гарантират висока представителност на резултатите. Pepco използва данните, за да разработва и проследява CSI (индекс на удовлетвореността на клиентите), което позволява оценка на аспекти като обслужване на клиентите и подход към тях, предлагането и наличности, визуалната привлекателност на магазина, както и атрактивността на цените. Резултатите продължават да са високи – в тазгодишното проучване CSI достигна 89 от 100 възможни точки.

Проучването помага и за изготвянето на потребителския профил на клиентите на Pepco. Резултатите от последното издание не оставят съмнения – жените са водещата група сред купувачите на Pepco, като съставляват 86% от всички посетители. Почти половината от тях са на възраст 25 - 45 години, а средната възраст на всички клиенти е 41,5 години. Почти 80% от участниците в проучването декларират, че имат добро или средно финансово състояние. Повече от 1/3 от тях имат деца под 14 годишна възраст.

Повече от половината от анкетираните (55%) посещават магазините на Pepco по-често от веднъж месечно, като средно ходят там три пъти месечно. Почти 50% от анкетираните посещават Pepco с конкретна покупка в ума си, а 70% от тях напускат магазина с поне един продукт.

Според локалните резултати от проучването основните причини, поради които българските клиенти започват да пазаруват в Pepco, са: добро съотношение между цена и качество, ниски цени и голямо разнообразие от продукти в един магазин. В България 80% от клиентите на Pepco са жени, но в сравнение с други страни, относително по-голям брой мъже също пазаруват там. Средната възраст на клиентите е 44 години, а около един на всеки четирима има деца под 14 години у дома.

„Резултатите от Shopper Study потвърждават тенденции, които наблюдаваме и на българския пазар – нашите клиенти търсят не просто достъпни цени, а цялостно потребителско изживяване, което съчетава удобство, разнообразие и функционалност. Горди сме, че Pepco успява да отговори на очакванията на съвременните домакинства, предлагайки внимателно подбран асортимент от продукти за дома, облекло и детски стоки на достъпни цени. Фактът, че жените – особено в активна възраст и с деца – съставляват значителна част от нашите клиенти, ни мотивира да продължаваме да развиваме веригата в посока, която е в крак с нуждите и стила на живот на модерното семейство.“, споделя Ирена Тодорова, регионален маркетинг мениджър в Pepco.

Защо Pepco?

В най-новото издание на проучването Shopper Study клиенти от цяла Европа бяха попитани защо са избрали Pepco сред всички вериги. 67% посочиха ниските цени като основно предимство на търговеца. За 43% основният фактор за избора беше широкият избор от продукти, следван от добро съотношение цена-качество (35%) и голям избор на едно място (23%). Участниците в проучването също така подчертаха значението на близкото и удобно местоположение на магазините (21%).

Проучването потвърждава, че основните предимства на марката са ясно разпознати и оценени от клиентите на различни пазари. Комбинацията от достъпни цени, разнообразие на предлаганите продукти и удобен достъп до магазините ефективно привлича купувачите. Такива резултати също така показват, че Pepco отговаря точно на ежедневните нужди на европейските домакинства.

***

За Pepco

Pepco е един от най-големите търговци на дребно в Европа, който предлага дрехи, продукти за дома, детско облекло и аксесоари на атрактивни цени и с добро качество. След 20 години непрекъснат растеж, днес Pepco обслужва милиони клиенти в цяла Европа с над 30 милиона трансакции месечно. В компанията работят около 31 000 души и тя управлява повече от 3900 магазина в 18 европейски държави.

Контакт за медиите:

Ирена Тодорова, Regional Marketing Manager

Мейл: itodorova@pepco.eu


Pepco Know Your Customer_Press Release_07.07.2025.docx

DOCX 73 KB

Pepco_Know Your Customer.jpg

JPEG 8.9 MB

Pepco_Know Your Customer_2.jpg

JPEG 15 MB

Share

Получавайте актуална информация в пощенската си кутия

С кликването си върху бутона "Абонирайте се" потвърждавам, че съм прочел(а) и приемам Политика за поверителност.

Относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

Контакт

бул.България 69, Infinity Tower, ет.5 София 1404, България

+359 2 434 07 10

office@msl.bg

msl.bg