26-ият фестивал Golden Drum обявяви първата си програма

26-ият фестивал Golden Drum обявяви първата си програма

26-ият международен творчески фестивал Golden Drum, който се провежда в Порторож, Словения, на 17-18 октомври 2019г. под мотото “Creativity 4 Change”, обяви първоначалната си програмата си.

Участниците имат няколко дни, за да кандидатстват в официалния конкурс на фестивала, който също е част от класацията на WARC. Ранната регистрация е до 13 август. Young Creatives имат възможност да участват в конкурса на тема „Словения, земя на чистите и здравословни води“ до 10 септември.

Story image

С малки промени в дължината на програмата и по-бързи и по-динамични формати на разговорите, Golden Drum създава фестивална програма за хората, които считат времето за „рядка стока“. В рамките на два дни, на сцените на Golden Drums ще се качат около 40 международни лектори, които ще говорят за решения, водещи до положителни промени в различни области и ще насочат фокуса вурху рекламата, която представя по-доброто от утрешния ден.

Участниците ще имат възможност да слушат Андреа Хенао, управляващ директор на 360 Agency Берлин и 360 Agency Европа, първата в света устойчива рекламна агенция, която насърчава изключително устойчиви марки по целия свят.  Давид Шчепаняк, изпълнителен творчески директор и партньор и арт директор във VMLY & R Poland. Евелина Войтичка, което ще представи кампанията The Last Ever Issue" като “Glass Lion” - ярък пример за творческа кампания, която променя културната нагласа.

Други изключителни професионалисти, които ще участват са: Андре Феликс, изпълнителен творчески директор на Wunderman Thompson в Лисабон, който ще говори за  понятието „phygital“ (сливането на физически и дигитални преживявания); за преплитането на виртуалното и буквалното в умовете и ежедневието на хората, как можем да го използваме за свързване на онлайн и офлайн светове, и да създаваме по-близко и по-ефективно човешко преживяване за клиентите. Луис Кастило, съосновател и главен изпълнителен директор на NeuroDigital Technologies в Испания, който заедно с компанията си лансира продукти като Gloveone и Avatar VR, и сега води революцията на тактилната VR, която се видя в многократно наградения проект „Touching Masterpieces“. Крешимир Макан, консултант по комуникации и собственик на Manjgura Agency, уважаван хърватски комуникационен и бизнес консултант, специализиран в управлението на кризи, стратегическата комуникация в политиката и социалните медии, ще обясни защо връзките с обществеността са толкова важни, къде е мястото им в цифровизираното настояще и бъдеще и защо могат да са по-въздействащи и творчески от всякога. Шайлин Дхар, главен изпълнителен директор и съосновател на Fraud Crusader, и Кирстен Джеймисън, директор „Операции с клиенти“ в Method Media Intelligence в САЩ, работят върху важността на стандартизацията и прозрачността в рекламата и ще отговорят на въпроса за решенията на рекламните измами.

За творческите марки ще говорят Евгения Чернецкая, главен маркетинг директор в Microsoft Multi-Country за Централна и Източна Европа и Централна Азия, която ръководи екип от търговци чрез радикално променящата се маркетингова среда в ерата на дигиталната трансформация. Тя си сътрудничи с Програмата за износ в Украйна за устойчиво развитие и насърчава националното лидерство на жените в управлението на принципите на икономически растеж, установени от ООН и Световната Търговска Организация (СТО). Жанет Лиендо, старши вицепрезидент по маркетинг и комуникации за Mastercard leads Brand, маркетинг на потребителя и B2B за Mastercard в цяла Европа, се фокусира върху предоставянето на интегрирани маркетинг решения, които дават изживяване и които управляват бизнеса, повишават репутацията и оформят индустрията сред всички аудитории.

Творчеството по своята същност е много широка тема, която ще се покрие от Михал Марчак, режисьор от Полша с награда от филмовия фестивал Sundance, който работи с марки като Sprite, Ikea, Johnnie Walker и Coca-Cola, както и с музиканти като Tom Yorke и Radiohead, и който е бил награден за последния си филм „Всички тези безсънни нощи“  на филмовия фестивал  Sundance. С Анна Ружалска, съосновател и главен изпълнителен директор на Polish Match & Spark, ще говори за опита си в индустрията на филмите, музикалните видео клипове и рекламата, и ще разкаже пикантни истории за работа си с големите имена в шоубизнеса.

За научната гледна точка ще чуем проф. Богдан Драгански, родом от България, консултант невролог в отделението по клинични невронауки на Университетска болница в Лозана, Швейцария, директор на лабораторията за невровизуализация LREN, работи в областта на мозъчното здраве и болести с акцент върху идентифицирането на образни биомаркери при мозъчни разстройства като помощно средство за развитието на нови терапевтични подходи при деменция. В своята беседа Богдан Драгански ще се съсредоточи върху съществуващите знания с цел да обясни творчеството от невронаучна гледна точка.

Story image

Вижте говорителите на 26-ия Golden Drum фестивал ТУК.

Young Drummers

Словенският туристически съвет и фестивалът Golden Drum канят Young Drummers да се присъединят към традиционния конкурс за Young Drummers за най-добър и най-творчески плакат на тема „Словения, земя на чистите и здрави води.“ Авторът на най-добрия плакат или поредица от плакати ще получи награда от 3000 евро. Творците под 30 години от 57 държави ще могат да кандидатстват до 10 септември 2019 г. в 24.00 часа.

Кандидатурите, направени от Young Drummers, ще бъдат оценени от петчленно жури под ръководството на Дейвид Ролф, изпълнителен вицепрезидент и директор на звено „Интегрирано производство“ в BBDO в Ню Йорк, САЩ. Към него се присъединяват: Буги, фотограф, Сърбия / САЩ, Мартин Джежек, ръководител на отдела за данни, стратегия и творчество в MSL Kindred, Чехия, Милка Поляни, творчески консултант и съветник, бивш председател на Европейския съвет за творчество за Европа, Близък Изток и Азия, председател и изпълнителен творчески директор на McCann Worldgroup, Италия, и Ана Савшек, мениджър отдел „Маркетинг на съдържанието“, Словенски туристически съвет.

КЛЮЧОВИ ДАТИ:

  • КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА КАНДИДАТУРИ: 13 август 2019 г., 24.00 ч.
  • КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА КАНДИДАТУРИ ЗА YOUNG DRUMMERS COMPETITION: 10 септември 2019 г., 24.00 ч
  • РАННА РЕГИСТРАЦИЯ НА ДЕЛЕГАТИ: 13 август 2019 г.,до 24.00 ч.
  • ОБЯВЯВАНЕ НА ИЗБРАНИТЕ КАНДИДАТУРИ: сряда, 16 октомври 2019 г.
  • ГАЛА ЦЕРЕМОНИЯ ПО НАГРАЖДАВАНЕ НА GOLDEN DRUM: петък, 18 октомври 2019 г.,  20.30 ч.
  • ПРОВЕЖДАНЕ НА 26-ИЯ ФЕСТИВАЛ GOLDEN DRUM: 17-18 октомври 2019 г.
Story image

Допълнителна информация:

За Golden Drum: Фестивалът Golden Drum е създаден през 1993 г. с простата идея да се събира на едно място творци от различни, тогава често определяни като нови европейски страни. Фестивалът чества Genius Loci, местния духа на мястото, както и цялостното съвършенство на творчеството. Той иска да вдъхновява и вдъхновява творческото мислене и действия за положителна промяна по много различни начини, като дава платформа, чрез своята състезателна и конгресна програма. С лозунга Creativity 4 Change Golden Drum се фокусира върху рекламата за по-доброто от утрешния ден. Фестивалът Golden Drum бе избран за една от осемте регионални награди, включени в класацията на WARC.

За MSL: MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и творчески подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат. С повече от 3100 души в повече от 107 офиса по целия свят, MSL е една от най-големите PR мрежи в Европа, а също и най-бързо развиващата се мрежа в Китай и Индия.

MSL София е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, една от най-големите комуникационни групи в страната, която функционира под единен бизнес модел и предлага на своите клиенти постоянен и централизиран достъп до инструментите на групата и опита на екипа, като работи в тясно сътрудничество с регионалните офиси и дава персонализирани и индивидуални решения. 

Ива Григорова Директор PR бизнес, MSL Sofia

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. Агенцията се специализира в създаването на въздействащи PR кампании, за да постигне ефективни резултати за бизнеса и хората. Експертите в MSL са модерни комуникатори, които изграждат брандове и личности на утрешния ден, за да помогне на бизнеса на клиентите да бъде по-въздействащ. Страстта ни за PR развива това, което правим и искаме да постигнем в индустрията.

MSL Sofia е PR силата в Publicis Groupe България, една от водещите и най-големи групи на пазара.

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България