200 000 лева дарява Лидл България на граждански организации по програмата „Ти и Lidl за по-добър живот“

200 000 лева дарява Лидл България на граждански организации по програмата „Ти и Lidl за по-добър живот“

Общият фонд от петте издания на инициативата надхвърля 900 000 лв.

200 000 лева е събраният фонд в петото издание на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“, с което общата сума в полза на обществото по програмата достигна 915 000 лв. от 2017 г. насам. Тазгодишният фонд беше натрупан в периода 13 май – 10 юни като Лидл България отделяше по 3 ст. от всеки касов бон на клиент. Компанията ще дари събраните средства за реализирането на социално значими проекти в цялата страна в три области: образование, околна среда и култура и историческо наследство. Гражданските организации могат да кандидатстват за финансиране до 28 юни.

„От самото си създаване „Ти и Lidl за по-добър живот“ има за цел да подпомага хората от всички региони на страната да водят един по-качествен и пълноценен начин на живот. В една предизвикателна година като тази, подкрепата за местните общности и тяхната енергия за положителна промяна, става още по-значима и наложителна. Ето защо сме благодарни на нашите клиенти, с които тази година, в рамките на петото издание на програмата, успяхме да съберем фонд от 200 000 лв., с който да финансираме стойностни граждански идеи. С тази сума общата стойност на дарения в рамките на инициативата от 2017 г. насам достига 915 000 лв. Още по-щастливи сме и от факта, че зад тези социални инвестиции стои реален принос за хората. Наскоро публикувахме първата оценка на приноса ни към обществото от социално отговорната ни дейност през последните 5 години. Анализът показа, че като една от ключовите ни социално отговорни инициативи, изследвани в доклада, ​ „Ти и Lidl за по-добър живот“ има съществен принос за подобряване на качеството на живот на хиляди хора в цялата страна“, каза Милена Драгийска, изпълнителен директор на Лидл България.
Story image

Като следващ етап от програмата предстои комплексен процес на оценяване на кандидатурите, преди да бъдат обявени одобрените от тях. Подадените проекти ще бъдат проверени по административни критерии, след което ще бъдат оценявани от експертно жури. В третия етап проектите ще преминат преглед от служители на Лидл България. Финалният списък с одобрените кандидатури ще бъде обявен през октомври месец. Всеки проект ще получи финансиране до 10 000 лв. и трябва да бъде реализиран в срок до 1 година след получаване на средствата.

Програмата се реализира в партньорство с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум. Повече информация за инициативата и начина на кандидатстване вижте на: Ти и Lidl за по-добър живот - Lidl Лидл България


За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 111 магазина в 50 града и над 3700 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Informatsia za mediite - Sabran fond.docx 47 KB Ti_i_Lidl_Brochure_Press_FHD.jpg 1 MB tiilidl.jpg 309 KB
Милена Савчева-Тошкова PR Мениджър, MSL Sofia

 

 

относно MSL Sofia

MSL, част от Publicis Groupe, e една от най-големите мрежи за PR и интегрирани маркетингови комуникации в света. MSL предлага на своите клиенти стратегическо консултиране и креативен подход при създаването на кампании, които са интересни и стойности за публиките и водят до ефективен резултат.

MSL Sofia е агенция за PR и стратегически комуникации в Publicis Groupe България, която е лидер в комуникациите в глобален план и в България и предлага цялостен модел на работа  – от стратегическо консултиране до ефективно изпълнение, съчетавайки маркетинг и дигиталната бизнес трансформация. Publicis Groupe партнира на клиентите в тяхното бизнес развитие, като осигурява централизиран достъп до експертизата на екипите и акцентира върху персонализираните и индивидуални маркетингови решения. 

MSL Sofia
бул.България 118, бизнес център Abacus, ет.5
София 1618, България